Gå til innhold

Champions League-tråden 21/22


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (15 timer siden):

Herregud, at det går an å pådra seg rødt kort i den sitasjonen! rotet bort tidenes mulighet. Sanchez er fortsatt bøtte tydeligvis.

Uflaks med rødt der mener jeg. Går ikke inn spesielt hardt, knottene er ikke fremme før etter han tar ballen. Fabinho spiller med. Synd at det har blitt så mildt at lite er lov lengre når det kommer til taklinger.

Men Sanchez burde uansett ha fått rødt tidligere i kampen. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Uflaks med rødt der mener jeg. Går ikke inn spesielt hardt, knottene er ikke fremme før etter han tar ballen. Fabinho spiller med. Synd at det har blitt så mildt at lite er lov lengre når det kommer til taklinger.

Men Sanchez burde uansett ha fått rødt tidligere i kampen. 

Er vel det som spiller inn her. At det første kunne forsvares å gi rødt på. Den var rett og slett grise stygg og jeg var bekymret for at Thiago ble skadet der, for det så virkelig ikke bra ut. 

Jeg syns ikke det har så mye å si at det ikke var knotter når han traff ballen. Det var knotter når han treffer spilleren. Det er jo det eneste som betyr noe. Samme som i motsatt tilfelle, knotter når en treffer ball men ikke når en treffer spilleren, da blir det ofte bare frispark og ikke noe kort.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 timer siden):

Uflaks med rødt der mener jeg. Går ikke inn spesielt hardt, knottene er ikke fremme før etter han tar ballen. Fabinho spiller med. Synd at det har blitt så mildt at lite er lov lengre når det kommer til taklinger.

Men Sanchez burde uansett ha fått rødt tidligere i kampen. 

Klart gult kort på den andre og mer rødt enn gult på den første. Blir fort rødt da. Med den farlige taklingen i 1.omg blir det fort 1+1=2. 

 

Idiotisk av Sanchez 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...