Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Delta varianten-What`s next?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. 

What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs.

Endret av [email protected]
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viruset kommer til å fortsette sin mutasjon, og navnet kommer til å bli nok en gresk bokstav. Spenningen ligger i hvordan det vil mutere seg. Forhåpentligvis så vil viruset muteres til en mildere variant.

Skrevet

I am waiting for the Delta Pro or the Delta Max... they said it has higher wifi capability and greater camera..

(fra et kommentarfelt på youtube)

• Liker 3
Skrevet
Mr.M skrev (37 minutter siden):

I am waiting for the Delta Pro or the Delta Max... they said it has higher wifi capability and greater camera..

(fra et kommentarfelt på youtube)

Og jeg venter med å delta.

• Liker 1
Skrevet
Gavekort skrev (1 time siden):

Viruset kommer til å fortsette sin mutasjon, og navnet kommer til å bli nok en gresk bokstav. Spenningen ligger i hvordan det vil mutere seg. Forhåpentligvis så vil viruset muteres til en mildere variant.

Da tipper jeg; epsilon.

Skrevet
[email protected] skrev (18 timer siden):

CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. 

What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs.

I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet?

• Liker 1
Skrevet
[email protected] skrev (11 minutter siden):

I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet?

Er dette gammelt nytt, eller kjenner jeg noen i innerkretsen i WHO?

• Liker 1
Skrevet

Whats next? Tja, om vi er skikkelig uheldige oppstår det en variant fra vaksinerte (som vi vet nå viruset fortsatt trives i) som fører til ADE (antibody dependent enhancement). Da blir det nok ekstreme tiltak rundt omkring for å beskytte de vaksinerte. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...