Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Dette er helt håpløst, og nå snakker jeg om 3DMark Teamet.

At dette drøyer så lenge er helt utrolig når øvrigheten gang på gang har sagt at de skal ta tak i prosjektet osv..

 

Kan vi ikke heller bare gjøre slik som TechSweden?

De kjører sitt team i forumet sitt, slik:

 

http://www.techsweden.org/forum/viewtopic....92553fee383f846

gjør noe iallefall, dette er å miste motet av...

Endret av hamsterbom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye sider bør komme ut rimelig snart (noe ligger klart for publisering). Inntil videre vil vi bruke et tungvindt, manuelt system, men jeg har begynt å søke etter folk som kan PHP / MySQL slik at vi kan få en mer automatisert løsning (muligens knyttet opp mot forumet).

Lenke til kommentar
Nye sider bør komme ut rimelig snart (noe ligger klart for publisering). Inntil videre vil vi bruke et tungvindt, manuelt system, men jeg har begynt å søke etter folk som kan PHP / MySQL slik at vi kan få en mer automatisert løsning (muligens knyttet opp mot forumet).

Det høres flott ut :yes:

 

Der kom jeg opp på listen også, sendet inn scoren for ca. time siden.

Da er vi i gang da :w00t::tease:

 

Det kommer 3 stk. variable motstander fra Elfa som brevpost, får seg hva jeg klarer etter noen volt modder :love:

ligger pelt her også.

Lenke til kommentar

Det vil ikke bli delt opp i grupper med det første. Som Trulzern sier er det foreløpig så få at det ikke er noe poeng.

 

Vi håper å få det lagt over i et databasesystem som vil gjøre dette og hele oppdaterings-jobben mye enklere. Vil oppfordre alle "PHPere" til å ta en titt her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=360523

 

Når det gjeller oppdatering av score vil jeg prøve å få til det en gang om dagen. Hvertfall nå i starten som det kommer inn en del.

Hvis din score ikke er lagt ut innen dag 2 har det vært mangler på innsendingen.

Mange av dere sender inn feil link. Den skal se slik ut: http://service.futuremark.com/compare?2k1=???????? for en 2001 score.

 

-3DMark Team ansvarlig

Lenke til kommentar

- Prosjektnavnet ditt må inneholde 'Overklokking.no 3DMark team'. Hvis nicket ditt er 'PwNd' kaller du f eks.prosjektet:

"PwNd - Overklokking.no 3DMark team".

 

Kan noen forklare meg den?

under navn skriver jeg mitt navn som er Stig-Arne og forum nick som er Stig-Arne, hvor skal jeg skrive "overklokking.no 3dmark team?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvem er Team-leder (forum-nick?)

Er vel jeg som sitter nærmest den tittelen tror jeg..

 

 

Kan forstå at det er en litt kjip løsning for enkelte sånn det er nå, og med tiden er det absolutt meningen å få til et bedre system.

Problemet er at dette styres manuelt -uten noen form for database- for øyeblikket og jobben med oppdateringer tar allerede nok (av min dyrebare:p) tid...

 

Kan ikke love noe, men forhåpentligvis kommer det et noe bedre snart. Frem til da vil det nok være som det er nå.

Endret av eiD
Lenke til kommentar

Er det ikke at krav at alle testene skal kjøres?

 

Ser at JimRamse med sin toppnotering i 3DMark01SE kun har kjørt 7 av 17 tester... Er det slik 3DMark01SE testing skal kjøres? I så fall burde det opplyses om dette på teamsidene!

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Er det ikke at krav at alle testene skal kjøres?

 

Ser at JimRamse med sin toppnotering i 3DMark01SE kun har kjørt 7 av 17 tester... Er det slik 3DMark01SE testing skal kjøres? I så fall burde det opplyses om dette på teamsidene!

Det menes nok bare alle Game-testene. (Håper jeg.)

Hadde i såfall vært tåpelig å påtvinge ekstra tester som ikke har noe å si for score'en...

Lenke til kommentar
Er det ikke at krav at alle testene skal kjøres?

 

Ser at JimRamse med sin toppnotering i 3DMark01SE kun har kjørt 7 av 17 tester... Er det slik 3DMark01SE testing skal kjøres? I så fall burde det opplyses om dette på teamsidene!

Det menes nok bare alle Game-testene. (Håper jeg.)

Hadde i såfall vært tåpelig å påtvinge ekstra tester som ikke har noe å si for score'en...

Ok, da burde det i så fall opplyses om dette på teamsidene...

 

Men hvorfor påvirker ikke alle de andre testene scoren?

Lenke til kommentar
Er det ikke at krav at alle testene skal kjøres?

 

Ser at JimRamse med sin toppnotering i 3DMark01SE kun har kjørt 7 av 17 tester... Er det slik 3DMark01SE testing skal kjøres? I så fall burde det opplyses om dette på teamsidene!

Det menes nok bare alle Game-testene. (Håper jeg.)

Hadde i såfall vært tåpelig å påtvinge ekstra tester som ikke har noe å si for score'en...

Ok, da burde det i så fall opplyses om dette på teamsidene...

 

Men hvorfor påvirker ikke alle de andre testene scoren?

Vet ikke. Uansett burde det ikke ha noe å si, da de andre testene ikke påvirker scoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...