Gå til innhold

Fotball-EM 2021 – Diskusjon og kamptråd


Meningsmåling  

30 stemmer

  1. 1. Hvilket land vinner EM?

    • Italia
      3
    • Belgia
      1
    • Nederland
      0
    • England
      5
    • Spania
      0
    • Portugal
      2
    • Tyskland
      5
    • Frankrike
      14
    • Kroatia
      0
    • Annet land
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 11. juni 2021, 19:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Belgia har vært utrolig kjedelige i dette mesterskapet, veldig skuffende hvor lite sjanser de har skapt i kampene til nå. Vil si bare Kroatia har vært kjedeligere av de store nasjonene, i tillegg har Belgia hatt en del flaks. Hvis de mangler De Bruyne og Hazard i neste match kan det bli litt vanskelig for dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å bygge videre på resultatet fra i går, slik at vi får tidenes kjipeste kvartfinalerunde i EM, trenger vi bare at:

  • Shaqiri scorer en banger som Sveits eneste sjanse, og slår ut Italia 1-0
  • Modric klarer å slepe Kroatia gjennom enda en runde
  • Sverige vinner ved å ha minst mulig ball enda en kamp
  • Og Tyskland knuser britenes drøm om suksess i mesterskap ... igjen.
Endret av blured
  • Liker 2
Lenke til kommentar
blured skrev (1 time siden):

For å bygge videre på resultatet fra i går, slik at vi får tidenes kjipeste kvartfinalerunde i EM, trenger vi bare at:

  • Shaqiri scorer en banger som Sveits eneste sjanse, og slår ut Italia 1-0
  • Modric klarer å slepe Kroatia gjennom enda en runde
  • Sverige vinner ved å ha minst mulig ball enda en kamp
  • Og Tyskland knuser britenes drøm om suksess i mesterskap ... igjen.

Spania er jo überkjip deluxe, Sveits er digg og Deutschland über alles. Heller Sverige enn Ukraina også. Uenig på alle punkter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, artig hvordan det er så ulike syn. Jeg er ganske enig med blured i alt i den lista. Spania har vært virkelig ille å se på i to av de tre kampene, men Kroatia har vært enda verre, på grensa til skandaløst. Sveits er digg? Hva har vært digg med Sveits bortsett fra Embolo egentlig? Ukraina spiller mer artig ball enn Sverige, men der er det gøy med begge videre. Og når det står mellom England og Tyskland så håper jeg virkelig på England nå, det er mye mer underholdende å ha de videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Snikpellik said:

Og når det står mellom England og Tyskland så håper jeg virkelig på England nå, det er mye mer underholdende å ha de videre!

Det er mye mer underholdende å se på hva som skjer når England nok en gang ryker ut. Selv om Tyskland ikke er spesielt bra i år er det ikke noe landslag jeg har mindre sympati for enn England.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (Akkurat nå):

Det er mye mer underholdende å se på hva som skjer når England nok en gang ryker ut. Selv om Tyskland ikke er spesielt bra i år er det ikke noe landslag jeg har mindre sympati for enn England.

Ja, det synet er ganske utbredt og kommer til overflaten under alle mesterskap. Mange som omtrent hater England, av en eller annen grunn! Men denne utgaven er jo full av artige spillere, som Grealish, Bellingham, Sancho, Foden, Rashford, Mount etc. Synes det er vanskelig å ikke like det, og selv om de omtrent ikke har scoret mål eller fått det til å svinge ordentlig så er det veldig artig å se så mange unge spillere på så høyt nivå.

For meg har alltid Italia vært et lag jeg misliker i mesterskap på grunn av kynismen og kjedelig tilnærming, men denne gangen er de veldig kule. Unner de å gå langt i EM nå :) 

Lenke til kommentar

4 grunner for å like Sveits

  • Høy sjanse for pene langskudd 
  • Shaq oser fethet.
  • Embolo og Sommer 

Fin mix av inspirasjon fra hele Europa pakket inn i bitte lille Sveits. 

 

Regner jo med Frankrike tar denne. Og blir ikke lei meg om Sveits, men å hevde at Sveits er kjedelig er snodig. 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (36 minutter siden):

4 grunner for å like Sveits

  • Høy sjanse for pene langskudd 
  • Shaq oser fethet.
  • Embolo og Sommer 

Fin mix av inspirasjon fra hele Europa pakket inn i bitte lille Sveits. 

Regner jo med Frankrike tar denne. Og blir ikke lei meg om Sveits, men å hevde at Sveits er kjedelig er snodig. 

Har ikke sagt at Sveits er kjedelig, og ser heller ingen andre her som har sagt det?

Men hva er kult med Yann Sommer? 😅

Joda, enig i at Sveits sin mixa sammensetning er ganske fet med spillere som har opprinnelse fra mange land og alle språkene innad i landet. De er litt artigere nå enn i tidligere mesterskap, men det er ikke så spenstig. Smak og behag, men jeg har aldri vært så fan av typene Xhaka og Shaqiri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...