Gå til innhold

16-årig syrer terrorsiktet i Oslo


Thorny

Anbefalte innlegg

Altså -- det er så morsomt at du ikke kunne tatt mer feil.
Jeg ville vært i utlandstjeneste om jeg ikke hadde migrene og for liten respekt for autoriteter / anti-autoritære holdninger.

---

Årsaken til at IS eksisterer er høyreekstrem nasjonalisme.
Muslimene NATO er i krig mot er høyreekstreme nasjonalistiske muslimer -- og mennesker som støtter dem.

---

Hvor mange uskyldige sine liv er hver NATO-soldat verdt..?

---

Jeg siterte en kilde for hvem som drepte sivile.
Som du ser så utgjør ikke utvalget jeg siterte 100%.
Militser har en egen graf i statistikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Red Frostraven said:

Hvor mange uskyldige sine liv er hver NATO-soldat verdt..?

Krig går alltid mest utover sivile. Situasjonen er spesielt vanskelig når den vestlige koalisjonen kjemper mot barbariske islamister i Syria som ikke forholder seg til internasjonale krigskonvensjoner - i noen som helst grad. 

Du står i en vanskelig situasjon når du må forsvare deg mot noen som bruker menneskelige skjold
Burde NATO-soldater slutte å forsvare seg fordi fienden bruker sivile som skjold?
Burde de bare innfinne seg med å dø og ikke utføre sine militære oppdrag? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Psykake skrev (3 timer siden):

Jeg skulle ønske jeg hadde et så forenklet syn på verden. Så mye lettere det hadde vært å leve uten å måtte bruke hjernekapasitet på å reflektere over hvorfor ting er som de er, men heller bare male alt sort /hvitt og bruke merkelapper som venstresiden og venstreradikale på personer som utfordrer sort/hvitt synet. 

Jeg nevner religion siden de aller fleste terror hendelsene de siste årene har vært relatert til at muslimer har følt seg krenket på grunn av noen tegninger, dere kan skrive side opp og side ned men hvis dere ikke ser absurditeten med at noen synes det er greit eller akseptabelt at uskyldige sivile drepes på grunn av en uskyldig krussedull så er det ingen av argumentene man bringer på banen som er verdt å høres på, muslimer verden over samlet seg i hopetall for å protestere mot disse tegningene, men det var pent få å av de i gatene for å protestere mot den meningsløse terror som ble utført på Bataclan eller andre større terror hendelser, og det sier sitt.

At man vil imøtekomme slike ekstreme holdninger mener jeg er farlig, det skal være nulltoleranse for vold som politisk virkemiddel.

 

Håper du har noen mer å fare med en personangrep neste gang du svarer for deg frekken

Endret av unicorndeath
  • Liker 3
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (31 minutter siden):

Jeg nevner religion siden de aller fleste terror hendelsene de siste årene har vært relatert til at muslimer har følt seg krenket på grunn av noen tegninger, dere kan skrive side opp og side ned men hvis dere ikke ser absurditeten med at noen synes det er greit eller akseptabelt at uskyldige sivile drepes på grunn av en uskyldig krussedull så er det ingen av argumentene man bringer på banen som er verdt å høres på, muslimer verden over samlet seg i hopetall for å protestere mot disse tegningene, men det var pent få å av de i gatene for å protestere mot den meningsløse terror som ble utført på Bataclan eller andre større terror hendelser, og det sier sitt.

At man vil imøtekomme slike ekstreme holdninger mener jeg er farlig, det skal være nulltoleranse for vold som politisk virkemiddel.

 

Håper du har noen mer å fare med en personangrep neste gang du svarer for deg frekken

Umulig å ta deg seriøst når du kommer med stråmenn som dette. igjen, jeg blir ikke akkurat overrasket over at det er slik du tolker det. Helt sort/hvitt. De som utfordrer synspunktet ditt må være noen støtter terror. 

For meg fremstår dette som en forenklet måte å se verden på. Det viser at man ikke tar seg tid til å reflektere eller tenke. Enten er man med deg eller i mot deg. 

 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (9 minutter siden):

Det nytter ikke å debattere med fanatikere :)

Det er sant. 

Argumentene dine er basert på logiske tankefeil og henger ikke på greip,  antar at det kan defineres som en form for fanatisme type ukritisk politisk syn :)

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (1 minutt siden):

Du høres ut som en av de idiotene som tok kristin halvorsens digital nabokone oppfordring litt for seriøst og ser rasisme i alt og alle.

 

unicorndeath skrev (47 minutter siden):

Håper du har noen mer å fare med en personangrep neste gang du svarer for deg frekken

 

 

Sirkelen av ironi er komplett og mine poeng er desto sterkere understreket. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (2 minutter siden):

Det virker som du har altfor mye tid til å sitte å argumentere her inne så jeg gjetter at du sitter hjemme å røyker hasj på navlønn store deler av tiden, nicket ditt tatt i betraktning.

Hvis du definerer en person på bakgrunn av et kallenavn og hvor mye tid denne personen bruker på et forum, understreker du jo bare poenget mitt ytterligere vedrørende det du tidligere har skrevet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (6 minutter siden):

Ok, nok personangrep, håper de som moderer dette ser litt på oppførselen personen over meg har hatt ovenfor flere forummedlemmer, men det blir vel jeg som blir bannet siden jeg ikke har de "rette" meningene.

Nå er det jo du som har kommet med flere personangrep, så jeg forstår ikke hvorfor du tar på deg en hypotetisk offerrolle.

 

Ingen blir bannet fordi de har "feil" meninger.

 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (10 minutter siden):

Vel jeg ser du stadig vekk kommer deg unna med diverse personangrep her, så da drar jeg den konklusjonen at du blir fredet av moderatorne.

Trodde det holdt med off topic nå. 

Dine konklusjoner har uansett vist seg å være, mildt sagt, noe virkelighetsfjerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (4 minutter siden):

Jaja bruker med nick og bilde som promoterer bruk av dop

Nok en virkelighetsfjern konklusjon og et personangrep. 

Takk for at du selv underbygger påstandene min om hvordan du ser på verden og på folk som er uenige med deg. 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...