Gå til innhold

Hvorfor må naturen være så uglamourøs?


Anbefalte innlegg

Alt vi foretrekker er kunstig. Vi tar jo vekk svettelukt, bruker sminke, velger å bo fint. Vi lever egentlig langt unna naturen. Men jeg har angst for at alt forsvinner en gang og vi må tilbake og leve som i naturen. Hvorfor må den være så uglamourøs? Alt dreier seg om å overleve. Spise og bæsje. Bare mye lidelse egentlig. Så dø... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Urealistisk skrev (5 minutter siden):

Alt vi foretrekker er kunstig. Vi tar jo vekk svettelukt, bruker sminke, velger å bo fint. Vi lever egentlig langt unna naturen. Men jeg har angst for at alt forsvinner en gang og vi må tilbake og leve som i naturen. Hvorfor må den være så uglamourøs? Alt dreier seg om å overleve. Spise og bæsje. Bare mye lidelse egentlig. Så dø... 

Synes nå det er fint å leve primitivt ute i naturen. Litt lite komfort og litt mye arbeid, men koselig. Åsså er det fint å komme hjem til en dusj og litt luksus etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Professor Balthazar skrev (5 minutter siden):

Synes nå det er fint å leve primitivt ute i naturen. Litt lite komfort og litt mye arbeid, men koselig. Åsså er det fint å komme hjem til en dusj og litt luksus etterpå.

Dusj er ikke en del av naturen. Jeg mener, å leve i naturen... så nett et program. Om dyr i naturen. De må passe hele tiden. Ikke engang avlivingsmetoder. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...