Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (7 minutter siden):

$11.74 per 100 MH/s ETC er sykt, den pleide være på 2-3-4. Jeg spurte WTF da den passerte 6.

Ikke rart når Etc har gått fra $30 til $130 på en uke. Opp $30 bare i dag! 

$140 nå skulle minet ETC siden januar. 

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW

Tar folk ut det de miner daglig/ukentlig? Jeg miner ETH og hodler.. Gode sjanser for rett under 10K$ Ether før bullrunnet er min ydmyke mening. 

Er det ikke et geitehelvete og trade, swappe, selge og stå i med tanke på  føring av skatten, eller er det bare å smelle alt inn på kryptosekken?

Har også hørt at man skal skatte 22% i alle ledd her og at trading og swaps er terrible med tanke på beskatning, men er heller usikker på om det stemmer..

Endret av Slettet-grkpmGQW
Lenke til kommentar
justus skrev (5 minutter siden):

Tar folk ut det de miner daglig/ukentlig? Jeg miner ETH og hodler.. Gode sjanser for rett under 10K$ Ether før bullrunnet er min ydmyke mening. 

Er det ikke et geitehelvete og trade, swappe, selge og stå i med tanke på  føring av skatten, eller er det bare å smelle alt inn på kryptosekken?

Har også hørt at man skal skatte 22% i alle ledd her og at trading og swaps er terrible med tanke på beskatning, men er heller usikker på om det stemmer..

22% på gevinst ved all veksling til krypto eller cash Fiat. 

Jeg har solgt 50% av ETH. Også solgte jeg 50% av de jeg hodlet nå på ETH over $3000

Conflux selger jeg løpende 70%

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
1 minute ago, Pc Lynet said:

22% på gevinst ved all veksling til krypto eller cash Fiat. 

Jeg har solgt 50% av ETH. Også solgte jeg 50% av de jeg hodet nå på ETH over $3000

Conflux selger jeg løpende 70%

Takk for svar.. hørtes ikke dumt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...