MathHouse Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): hva har dere for instillinger på strix 3070 OC ? Bruker nå: Core=0 mem=1370 pwr=134 Høyeste stabile: Core=45 mem=1555 pwr=137 men kortet ble varmt 🔥 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Noe problem å slenge inn ett 3060 kort til her, sånn temperaturmessig tenker jeg? Det blir da i den hvite X16 sloten. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): Noe problem å slenge inn ett 3060 kort til her, sånn temperaturmessig tenker jeg? Det blir da i den hvite X16 sloten. Med sidedøra oppe for det nok bra. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Med sidedøra oppe for det nok bra. Ja den er borte, Zotacen ligger på ca 54C akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Lurer på å slenge dette inni. 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Spurte engang tidligere men fikk ikke noen svar... Har et asus 3060 12GB kort tenkte å hive denne inn på filservern min der dette kortet vil få to funksjoner... hw transcoding på plexmedia server, hdmi dummy koblet på dette kortet.. kjører ubuntu 14.04 på denne... hvor mye hashrate mister jeg pga plex media server.. dette kicker vel kun inn når transcoding skjer.. spørsmålet er jo om kortet brukes til mining vil det forstyrre plexmedia server transcoding ? hovedkort: https://www.supermicro.com/en/products/motherboard/X10SLM+-F pcie 3.0 x8 i 16 slot med xeon 1230L cpu Endret 1. april 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 idleman_2 skrev (27 minutter siden): Spurte engang tidligere men fikk ikke noen svar... Har et asus 3060 12GB kort tenkte å hive denne inn på filservern min der dette kortet vil få to funksjoner... hw transcoding på plexmedia server, hdmi dummy koblet på dette kortet.. kjører ubuntu 14.04 på denne... hvor mye hashrate mister jeg pga plex media server.. dette kicker vel kun inn når transcoding skjer.. spørsmålet er jo om kortet brukes til mining vil det forstyrre plexmedia server transcoding ? hovedkort: https://www.supermicro.com/en/products/motherboard/X10SLM+-F pcie 3.0 x8 i 16 slot med xeon 1230L cpu Prøv ingen vet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Da har jeg ett Zotac og ett 3060 kort kjørende på hovedpc, greitt at man uansett bruker 2 skjermer, så slipper dummy. Må kanskje fintune litt, ser det ene ligger på 44-45 mens det andre ligger på 41-43 MH/s 1 Lenke til kommentar
Kinstrald Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Dragonlove skrev (12 minutter siden): Da har jeg ett Zotac og ett 3060 kort kjørende på hovedpc, greitt at man uansett bruker 2 skjermer, så slipper dummy. Må kanskje fintune litt, ser det ene ligger på 44-45 mens det andre ligger på 41-43 MH/s Får 48 MH/s med -500 Core +1200 Mem 109W Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Kinstrald skrev (1 minutt siden): Får 48 MH/s med -500 Core +1200 Mem 109W Hvilket kort? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Zotac kjører nå 49MH/S, det har vel ligget på rundt det hele tiden, det var bare jeg som ikke hadde haket av for synkronisering i Afterburner, så når jeg startet å tune Asus kortet, fulgte Zotac etter 1 Lenke til kommentar
Kinstrald Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Hvilket kort? 2 Pny 3060, ganske likt ditt setup. Har dem i lukket kabinett ganske tett plassert, ligger på 56-60° Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Kinstrald skrev (1 minutt siden): 2 Pny 3060, ganske likt ditt setup. Har dem i lukket kabinett ganske tett plassert, ligger på 56-60° Ok, ser jeg må tune litt mer på Asus kortet for det henger etter litt, ligger på rundt 44-45 MH/s nå, virker som Zotac kortet fungerer bedre og det betalte jeg bare rundt 4K for også, skikkelig varp der altså Lenke til kommentar
rankine Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 2 hours ago, idleman_2 said: Spurte engang tidligere men fikk ikke noen svar... Har et asus 3060 12GB kort tenkte å hive denne inn på filservern min der dette kortet vil få to funksjoner... hw transcoding på plexmedia server, hdmi dummy koblet på dette kortet.. kjører ubuntu 14.04 på denne... hvor mye hashrate mister jeg pga plex media server.. dette kicker vel kun inn når transcoding skjer.. spørsmålet er jo om kortet brukes til mining vil det forstyrre plexmedia server transcoding ? hovedkort: https://www.supermicro.com/en/products/motherboard/X10SLM+-F pcie 3.0 x8 i 16 slot med xeon 1230L cpu Dessverre er driveren som unlocker full hashrate kun tilgjengelig for Windows, så vær forberedt på halv hashrate🙁 Det du egentlig lurer på vet jeg ikke. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 96 grader mem og 92 grader hotspot (på to ulike kort), er det problematisk på 5700xt? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Noen som har link til en trygg versjon av 3060 driveren? Regner med den er tatt ned av nvidia offisielt og det finnes mye lumske varianter rundt omkring ved google-søk. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Neonex skrev (13 minutter siden): Noen som har link til en trygg versjon av 3060 driveren? Regner med den er tatt ned av nvidia offisielt og det finnes mye lumske varianter rundt omkring ved google-søk. Lenke til kommentar
Kinstrald Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Dragonlove skrev (2 timer siden): Ok, ser jeg må tune litt mer på Asus kortet for det henger etter litt, ligger på rundt 44-45 MH/s nå, virker som Zotac kortet fungerer bedre og det betalte jeg bare rundt 4K for også, skikkelig varp der altså Få høre hva du kommer fram til da Er selv overrasket over PNY, har fått begge til 49.8 MH/s nå Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, rankine said: Dessverre er driveren som unlocker full hashrate kun tilgjengelig for Windows, så vær forberedt på halv hashrate🙁 Det du egentlig lurer på vet jeg ikke. Tja tidligere i tråden var det en kommentar om at unlock driveren ikke funker på hiveos men windows/linux... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 idleman_2 skrev (Akkurat nå): Tja tidligere i tråden var det en kommentar om at unlock driveren ikke funker på hiveos men windows/linux... Fungerer kun på Windows. HiveOS er Linux basert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå