Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke ligge med henne men er jeg egentlig forelska??


Gjest d88e0...708

Anbefalte innlegg

Gjest d88e0...708

Jeg har hatt sex med ganske mange damer men det er ei som jeg har likt noen uker nå og hu er det anderledes med. Tidligere har jeg knullet de så fort som mulig men hun her vil jeg på en måte ikke knulle, men heller holde rundt og passe på. Jeg tenker på henne når jeg ronker å spruter hardt av henne men ikke så mye pga utseende men fordi hun har en deilig personlighet og blikk. Hun er smart og kan mye. Men også ydmyk å veldig snill. Vant til at damer babler til jeg blir lei men hun her vil jeg høre på for hun har så mye bra å si. Har fått klem av hu 2 ganger og den siste gangen jeg klemte henne blevjeg så sjukt nervøs av det, skalv til og med på hånda, å ståpikken skøt i været men tror ikke hun merka det. En kompis kødda om at hun er knullbar og jeg ble sur å ba han holde kjeft og skifte emne. Er jeg forelska eller hva? Og hvorfor vil jeg ikke pule henne men vil ikke at kompiser skal pule henne heller? Jeg tenker på henne hele tida, men samtidig er hun ikke min type jente så skjønnee ikke helt hvorfor det er blitt sånn. Forvirra og frustrert 

Anonymous poster hash: d88e0...708

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har et forstyrra forhold til sex - samt et nedverdigende kvinnesyn. 

Man "knuller" ikke ei dame man har følelsesmessig kontakt med. Sex handler om mye mer enn et kjapt "knull" som du skriver, og måten du beskriver ting på som ståpikk og pule... samt "har hatt sex med mange damer" - så kan jeg med stor sikkerhet si at du har et veldig forstyrret forhold til hva sex handler om. Sannsynligvis er du nervøs fordi du ikke kan noe annet.

Du skriver "har fått klem av henne to ganger" - er det alt? Forventet du virkelig at ei dame skal ha sex med deg etter så lite fysisk samvær? Måten du omtaler denne jenta på får min indre feminist til å reagere (og for ordes skyld, jeg er selv mann).

Jeg har dessverre ikke noe godt råd til deg.

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...