Gå til innhold

(PL) Kamptråd Gameweek 12


Mannen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (4 timer siden):

Tror at etter den straffesituasjonen i første, så skal man sitte lite stille i båten. Men klart, Liverpool er jo alltid ofre? ;)

Nå skulle Salah hatt frispark før målet deres så det går vel opp. Å dra fram "alltid ofre" (som er en referanse til Hillsborough) er faen meg lavmål. Burde skamme deg!

Endret av KANE2009
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med dette?

Jeg mener at de føler seg snytt for alle dommeravgjørelser som ikke går sin vei og ditto overser de dommeravgjørelsene ikke går motstander sin vei. Refererer til straffen Fulham skulle hatt i første og da på taklingen i andre omgang der Daniel mente VAR burde gripe inn. Mitt innlegg var et spill på dette, da jeg ser ironien og påpekte dette. Det var ment som humor først og fremst da jeg føler Daniel tåler det, og aldri i livet som en referanse til den tragiske Hillsborough-ulykken. Aldri i mitt liv ville jeg sagt eller ment noe sånt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 minutter siden):

Jeg mener at de føler seg snytt for alle dommeravgjørelser som ikke går sin vei og ditto overser de dommeravgjørelsene ikke går motstander sin vei. Refererer til straffen Fulham skulle hatt i første og da på taklingen i andre omgang der Daniel mente VAR burde gripe inn. Mitt innlegg var et spill på dette, da jeg ser ironien og påpekte dette. Det var ment som humor først og fremst da jeg føler Daniel tåler det, og aldri i livet som en referanse til den tragiske Hillsborough-ulykken. Aldri i mitt liv ville jeg sagt eller ment noe sånt

+1 fra meg. 😃

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gode muligheter for Leicester til å ta innpå nå. Et poeng bak førsteplass med seier i kveld. Også en god runde foreløpig for klubbene bak og Manchester-lagene som begge virket fornøyde med U i sin kamp.

United to poeng bak førsteplassen med seier i hengekampen, City tre poeng bak førsteplassen med seier i sin hengekamp. Villa bak der med to kamper færre spilt enn topp fire. Enormt jevnt i øvre halvdel, 7 poeng skiller første og tiende.

1292678746_Skjermbilde2020-12-13kl_19_50_59.thumb.png.1e5c9c7233a88e47d95d2a542fddb2c1.png

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
bshagen skrev (11 minutter siden):


EDIT: ok, takk. Så får jeg også unnskylde for at jeg åpenbart ikke så dette som en referanse selv. Det er notert. Beklager. +1 tilbake :)

Det er en kjent referanse. Skjønner nå at du ikke visste det. For meg var det uhørt at en United supporter ikke skulle visst om dette (klubben har selv vært ute og fordømt den type chants). Så jeg får vel beklage at jeg tilla deg meninger du ikke har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifht. selve kampen: 

Fulham burde hatt en straffe, men burde vel kanskje også fått frispark imot på målet sitt. Det straffesparket vårt skjønner jeg ikke så mye av egentlig. Hvor har man egentlig lov å ha hendene sine? Hadde blitt pissed om vi fikk noe sånt imot oss. Fulham har all grunn til å føle seg snytt. Liverpool møtte egentlig ikke opp idag.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...