Gå til innhold

Utestengt fra Freakforum fordi han anbefalte turgåing istedenfor piller.


Lyncs

Anbefalte innlegg

Lyncs skrev (27 minutter siden):

Kjære deg. Da finnes det heller ingen bevis for at legenes medisner virker? Deres beviser er jo bygget på det samme grunnlaget, dvs. uttalelser fra dem som har brukt pillene og hvordan de følte seg under pillerusen.

Dersom pilletrillernes beviser er basert på noe annet enn brukernes erfaringer, så synes jeg at du må forklare det.

Hvorfor må jeg forklare det? Jeg har ikke lagt frem beviser fra "pilletrillere". Du henger nå meg for noe du mener andre har sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nomore skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må jeg forklare det? Jeg har ikke lagt frem beviser fra "pilletrillere". Du henger nå meg for noe du mener andre har sagt.

Nå tror jeg det har gått litt i surr for deg. Finner ikke lenger noe fornuft i det du skriver...

Endret av Lyncs
Lenke til kommentar
Lyncs skrev (2 minutter siden):

Nå tror jeg det har gått litt i surr for deg. Finner ikke lenger noe fornuft i det du skriver...

Det er ikke meg det har gått i surr for.

Jeg har ikke deltatt i den avsporede diskusjonen du har hatt med andre her rundt bruk av medisiner vs fysisk aktivitet, og alle detaljene rundt dette. Jeg påpekte bare at du begynte med stråmannsargumentasjon når du tilla en bruker her andre meninger enn det som nødvendigvis stod i teksten, og nå krever du at jeg skal forklare en bevissammenheng rundt brukere av medisiner.

Dersom dette er en gjengs måte du diskuterer på så kan jeg forstå at du kanskje misliker moderatorer en del.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
nomore skrev (5 minutter siden):

Det er ikke meg det har gått i surr for.

Jeg har ikke deltatt i den avsporede diskusjonen du har hatt med andre her rundt bruk av medisiner vs fysisk aktivitet, og alle detaljene rundt dette. Jeg påpekte bare at du begynte med stråmannsargumentasjon når du tilla en bruker her andre meninger enn det som nødvendigvis stod i teksten, og nå krever du at jeg skal forklare en bevissammenheng rundt brukere av medisiner.

Dersom dette er en gjengs måte du diskuterer på så kan jeg forstå at du kanskje misliker moderatorer en del.

Jeg venter fortsatt på et fornuftig svar fra deg på hva du mener er beviser for at pilletrillernes medisiner har effekt. Det er du som har missforstått hva pilletrillernes evidens grunnlegges på, og dersom du ikke kan forklare det, så beviser det bare at du ikke har forstått hva dette handler om..

Bruker du selv piller, siden du er så opptatt av å forsvare en slik missforstått livsstil?

Endret av Lyncs
Lenke til kommentar
Lyncs skrev (Akkurat nå):

Jeg venter fortsatt på et fornuftig svar fra deg på hva du mener er beviser for at pilletrillernes medisiner har effekt. Det er du som har missforstått hva pilletrillernes evidens grunnlegges på, og dersom du ikke kan forklare det, så beviser det bare at du ikke har forstått hva dette handler om..

Bruker du selv piller, siden du er så opptatt av å forsvare en slik missforstått livsstil?

Igjen - det er ikke meg du har diskutert dette med så jeg ser ikke hvorfor du mener jeg skal forklare noe som helst.

Og så er det jo en fin hersketeknikk slengt til på slutten der hvor du prøver å tråkke meg ned med å prøve å påstå at jeg tydeligvis bruker piller. Flott måte å diskutere på må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
nomore skrev (2 minutter siden):

Igjen - det er ikke meg du har diskutert dette med så jeg ser ikke hvorfor du mener jeg skal forklare noe som helst.

Og så er det jo en fin hersketeknikk slengt til på slutten der hvor du prøver å tråkke meg ned med å prøve å påstå at jeg tydeligvis bruker piller. Flott måte å diskutere på må jeg si.

Det var ingen påstand, men et spørsmål.. Slutt med å pålegge meg meninger som jeg ikke har kommet med..

 

Lenke til kommentar
Lyncs skrev (2 minutter siden):

Dersom du f.eks har en sunn livsstil og det gjør deg glad og opplagt og uavhengig av pilletrillernes dop. Er da din erfaring en anekdote?

 

Min erfaring er for meg personlig min erfaring.

Men når jeg forteller den videre uten å legge frem dokumentasjon så er det for andre ikke mindre enn anekdoter.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...