Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 9


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi burde vel ha scoret på den megasjansen til Martial, men det har ikke vært så mange sjanser bortsett fra det. Tempoet og presisjonen må opp i andre. Synes det er tydelig at vi mangler en midtbanespiller til å frakte ballen hurtigere rundt og med egenskaper til å dra av og holde opp spillere slik at det blir litt mer rom sentralt. Pogba er den typen, så det er synd han er utilgjengelig i dag. Van de Beek kan kanskje løse noe av dette, så jeg håper han er på banen før det står 85 på klokka. 

Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (3 minutter siden):

Mener det skulle vært straffe jeg da.. Men takk for den!

Synes ikke det bør være straffe når spilleren er på ballen først, i et ærlig forsøk og når det i tillegg ikke er farlig spill. Samme situasjon som i Villa-kampen i stad, begge ble riktig omgjort synes jeg. 

Nå var vi derimot griseheldige som fikk straffe til oss, man trenger jo bare å skyte ballen i armene fra 3 meters avstand nå for tiden for å få straffe.

Bommer likevel. Men Johnstone er langt fra strek!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
leifeinar skrev (2 minutter siden):

Hvor mange poeng har folka i VAR rommet gitt manu i år?

Tror vi er på minus denne sesongen faktisk. Eller mener du noe av dette var feil i forhold til reglene?

Handsreglene er helt dust, men det er nå sånn reglene er. Vi har fått en sånn idiotisk en mot oss tidligere i sesongen da ballen ble skutt opp i hånda til Lindelöf fra én meter. Denne var litt klarere, mer unaturlig stilling og lengre avstand.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ålreit å endelig vinne hjemme i ligaen igjen også. 

Helt grei kamp, hverken mer eller mindre. Jobben gjort. Mange fine angrep som var artig å se på, men mye svake avslutninger.

Synes ikke synd på WBA, men med litt medvind og tur kunne de fått seier mot Chelsea og poeng mot både Tottenham og United. Små marginer de tre gangene de har møtt store lag.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (35 minutter siden):

United er da utrolig nok foran Man City på tabellen. Når får Pep sparken?

Heheh. Alt blir jo overdrevet litt når det gjelder United, det er krisemaksimering spesielt til å være så tidlig fortsatt. United har ikke hatt en god sesongstart i ligaen, men har da tross alt tapt kun tre ligakamper siden forrige overgangsvindu stengte i januar, sånn for å ha litt perspektiv. Tapes det på toppen av tabellen neste runde og United vinner sin neste er de fire poeng bak førsteplass, med én kamp mindre spilt. Så det er jo ikke sånn helt krise og sparken-stemning etter min mening.

Problemet til United og City er at de vil ha én kamp til gode mest sannsynlig helt frem til mars, for det er ikke tid til å spille hengekampene før det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...