Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her inne som fortsatt venter på leveringer fra komplett? 

Selv så venter jeg fortsatt på min som jeg la inn som pre order for litt over ett år siden......

Håper jeg får den før PS6 kommer haha 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer nå nesten å hoppe av ps5 toget å heller hoppe på Xbox toget ettersom den er enklere å få tak i. Men tror jeg blir litt til. Er bare så kjedelig å vente. Også er prisen fremdeles så høy. Håper det har toget selv litt rundt november og desember. 

• Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, Leter etter ps5 said:

Det blir sikkert noe slipp snart. Bare følg med i tråden

Etter at jeg ble medlem her tok det meg 1 uke så hadde jeg fått tak i 3 stk ps5. En fra platekompaniet, fra cdon og elkjøp. (De skal ikke selges videre).

Så anbefaler og ha på varsling i denne gruppen og i den som poster linker til utgivelser så får nok dere tak i en lett.

Skrevet (endret)
LordM8YT skrev (18 timer siden):

Vurderer nå nesten å hoppe av ps5 toget å heller hoppe på Xbox toget ettersom den er enklere å få tak i. Men tror jeg blir litt til. Er bare så kjedelig å vente. Også er prisen fremdeles så høy. Håper det har toget selv litt rundt november og desember. 

Du fikk vel lagt inn en forhåndsbestilling hos CDON nå tidligere i uken? 😛 Hvor mange sjangser trenger du egentlig?

Endret av Mala
  • Liker 6
Skrevet
36 minutes ago, Mala said:

Du fikk vell lagt inn en forhåndsbestilling hos CDON nå tidligere i uken? 😛 Hvor mange sjangser trenger du egentlig?

Mange her inne later som de ikkje har fått tak i PS5, mens de i virkeligheten har fått tak i både 5,6,7,8 og sikkert 10+ enheter 😜

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Nizzen skrev (2 timer siden):

Mange her inne later som de ikkje har fått tak i PS5, mens de i virkeligheten har fått tak i både 5,6,7,8 og sikkert 10+ enheter 😜

Mange som later som de ikke selger også.

• Liker 3
Skrevet
Mala skrev (5 timer siden):

Du fikk vel lagt inn en forhåndsbestilling hos CDON nå tidligere i uken? 😛 Hvor mange sjangser trenger du egentlig?

Venter til nov/des nå. Sparer litt penger.

Skrevet (endret)
Mechablast skrev (7 minutter siden):

Venter du på at prisen skal gå ned?

Ja, om ingen plutselig spanderer 😂

Endret av LordM8YT
Skrevet
Leter etter ps5 skrev (14 minutter siden):

Du la et innlegg på torsdag om at du skulle få ps5 imorgen, altså fredag. Hva med den🧐🧐

Kan du linke til den? Kan ikke huske å ha skrevet det.

Skrevet (endret)
Leter etter ps5 skrev (17 minutter siden):

Du la et innlegg på torsdag om at du skulle få ps5 imorgen, altså fredag. Hva med den🧐🧐

Set var min nye pc skjerm. Svarte bare på at Elkjøp sin hjem levering funket bra.

Endret av LordM8YT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...