Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

MacBain skrev (2 minutter siden):

*Dobbelpost.

Noen som vet hvorfor alt jeg poster ender opp to ganger?

Usikker. Det ser forresten ut til at jeg må kommentere i posten for at jeg skal følge den. Føler det er litt kjedelig å plinge alle folkene av den grunn tho

Hva denne siden kunne ha trengt er ett "Varsle meg kun når noen poster en link" så mobilen ikke vibrerer som ett maskingevær i påvente av nytt slipp.

10 minutes ago, str03mm3n said:

Hva denne siden kunne ha trengt er ett "Varsle meg kun når noen poster en link" så mobilen ikke vibrerer som ett maskingevær i påvente av nytt slipp.

Det er poenget med denne tråden:

MacBain skrev (5 minutter siden):

Det er poenget med denne tråden:

Takker, da lærte jeg noe nytt nå også, siden det var denne tråden jeg fikk tak i første maskinen på. 

• Like 1

Ble med denne gruppa får en uke siden fikk bestilt ps5 fra cdon sist uke så takk til den personen som la ut linken venta så lenge på en ps5 nå var like før jeg skulle kjøpe en fra Finn men nå slipper jeg det🙌🏽

Tdawg skrev (1 time siden):

Er det noen måte å spore bestillingen fra Elkjøp forrige uke?

Jeg har fått sporingsnummer fra Elkjøp, så sikkert på vei fra lageret i Sverige til Oslo. Fikk beskjed i går kveld at den var sendt.

vegaast96 skrev (1 time siden):

Jeg har fått sporingsnummer fra Elkjøp, så sikkert på vei fra lageret i Sverige til Oslo. Fikk beskjed i går kveld at den var sendt.

Samme her, er i Oslo nå

Leter etter ps5 skrev (1 minutt siden):

Hva står det når du trykker på den

Står ikke noe om forventet leveringstid.. bare dette. Den kommer nok ikke frem i dag, usikker når Posten driver med hjemlevering.

Image from iOS (1).jpg

slippin skrev (30 minutter siden):

Noen andre som venter på oppdatering her? Kan denne forventes i dag tror dere? Bor midt i Oslo.

Image from iOS.jpg

Tviler på at den kommer i dag. Fikk samme varsel i går og når det ikke er noen ny oppdatering hittil, kommer den nok i morgen. 

• Like 1

slippin skrev (Akkurat nå):

Står ikke noe om forventet leveringstid.. bare dette. Den kommer nok ikke frem i dag, usikker når Posten driver med hjemlevering.

Image from iOS (1).jpg

Hvilket postnummer har du?

slippin skrev (1 time siden):

Image from iOS (1).jpg

Mellom 8-17 stort sett. Men blir ofte kontaktet av posten på forhånd via sms eller tlf.  Min blir levert ut på onsdag...

Edited by Paccoo
  • Like 1