Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Recommended Posts

Schuminator skrev (17 minutter siden):

Virker som om de første bestilte har status «forventet på lager 8.desember», og sannsynligvis mottar konsollen før jul. Så er det noen som har ubekreftet dato som kanskje ikke får den før 2021

Sikter du til det som står i ordrebekreftelsen på mail da? For jeg har ingen dato inne på selve orderen på mine sider hos netonnet, og jeg tror jeg var relativt tidlig ute.

Fjellkriger skrev (51 minutter siden):

Flere som bestilte på Coop som ikke har fått noen oppdatering siden torsdag? Som flere andre fikk jeg også ordrebekreftelse 11:00 på lanseringen. Min nærmeste butikk er Alnabru i Oslo, men jeg bestilte med hjemlevering. Status er fortsatt "til behandling".

Samme her, bare å vente egentlig, så ser man hva som skjer

Flamingoo skrev (10 minutter siden):

Sikter du til det som står i ordrebekreftelsen på mail da? For jeg har ingen dato inne på selve orderen på mine sider hos netonnet, og jeg tror jeg var relativt tidlig ute.

Jeg har heller ingen dato inne på selve ordren hos netonnet, men i ordrebekreftelsen står det under produkt: 
"Forventet dato 08.12.20"

Lengre ned i ordrebekreftelsen står det: "Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.20 - 15.12.20"

Veldig spent, var langt ifra først. Fikk ordrebekreftelse kl. 0810. 

BeeRuno skrev (7 minutter siden):

Jeg har heller ingen dato inne på selve ordren hos netonnet, men i ordrebekreftelsen står det under produkt: 

Lengre ned i ordrebekreftelsen står det: "Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.20 - 15.12.20"

Det samme står hos meg. Er det samme dato både for optisk og for digital? Selv har jeg optisk med dato 08.12 - 15.12

Schuminator skrev (Akkurat nå):

Det samme står hos meg. Er det samme dato både for optisk og for digital? Selv har jeg optisk med dato 08.12 - 15.12

Optisk her og. 

BeeRuno skrev (10 minutter siden):

Ja okei :) Har det samme som deg. Fikk ordrebekreftelsen 0805 selv. 

31 minutes ago, Groundbreaking-Maize said:

Så bra at dette har blitt en tråd for LH med dagsgamle profiler som sitter og spør hverandre om de har mottatt ordrebekreftelsen sin.

Det er nok riktig observert. For å drukne debatt om å bekjempe scalping. De få det gjelder stikker seg ut.

Edited by Theo343

1 hour ago, Sebben00 said:

Korrekt. Og om man ser på andel salg på Finn per idag, er det mange av selgerne med 3-4 maskiner til 13000,- ++ som tilfeldigvis også selger..... Sko.

Da ville jeg rapportert samtlige til Finn :) La oss begynne der.

pedern skrev (5 minutter siden):

Ps5 på cdon! Løp og kjøp. De sjekker med pers nr! 

WTF?

Altså, skal de bare drive og slippe tilfeldig her og der?!

Edited by RaptorStrike
  • Like 1

1 minute ago, RaptorStrike said:

WTF?

Altså, skal de bare drive og slippe tilfeldig her og der?!

Da er man jo hvertfall sikre på at man selger til bots gutta vett :) viktig å samarbeide her når man ikke forstår problemet hehe.

Takk til dere som sier ifra når noen selger ps5, kjekt at cdon tar imot med personnummer 
fikk ikke tak i en selv, men håper noen andre fikk 😃 

hold oss gjerne oppdatert når noen andre butikker har til salgs, takk

Fjellkriger skrev (1 time siden):

Flere som bestilte på Coop som ikke har fått noen oppdatering siden torsdag? Som flere andre fikk jeg også ordrebekreftelse 11:00 på lanseringen. Min nærmeste butikk er Alnabru i Oslo, men jeg bestilte med hjemlevering. Status er fortsatt "til behandling".

Ingen ny oppdatering her, fikk samme bekreftelse som det 11;00 torsdag.