Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Schuminator skrev (17 minutter siden):

Virker som om de første bestilte har status «forventet på lager 8.desember», og sannsynligvis mottar konsollen før jul. Så er det noen som har ubekreftet dato som kanskje ikke får den før 2021

Sikter du til det som står i ordrebekreftelsen på mail da? For jeg har ingen dato inne på selve orderen på mine sider hos netonnet, og jeg tror jeg var relativt tidlig ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjellkriger skrev (51 minutter siden):

Flere som bestilte på Coop som ikke har fått noen oppdatering siden torsdag? Som flere andre fikk jeg også ordrebekreftelse 11:00 på lanseringen. Min nærmeste butikk er Alnabru i Oslo, men jeg bestilte med hjemlevering. Status er fortsatt "til behandling".

Samme her, bare å vente egentlig, så ser man hva som skjer

Lenke til kommentar
Flamingoo skrev (10 minutter siden):

Sikter du til det som står i ordrebekreftelsen på mail da? For jeg har ingen dato inne på selve orderen på mine sider hos netonnet, og jeg tror jeg var relativt tidlig ute.

Jeg har heller ingen dato inne på selve ordren hos netonnet, men i ordrebekreftelsen står det under produkt: 
"Forventet dato 08.12.20"

Lengre ned i ordrebekreftelsen står det: "Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.20 - 15.12.20"

Veldig spent, var langt ifra først. Fikk ordrebekreftelse kl. 0810. 

Lenke til kommentar
BeeRuno skrev (7 minutter siden):

Jeg har heller ingen dato inne på selve ordren hos netonnet, men i ordrebekreftelsen står det under produkt: 
"Forventet dato 08.12.20"

Lengre ned i ordrebekreftelsen står det: "Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.20 - 15.12.20"

Veldig spent, var langt ifra først. Fikk ordrebekreftelse kl. 0810. 

Det samme står hos meg. Er det samme dato både for optisk og for digital? Selv har jeg optisk med dato 08.12 - 15.12

Lenke til kommentar
BeeRuno skrev (10 minutter siden):

Jeg har heller ingen dato inne på selve ordren hos netonnet, men i ordrebekreftelsen står det under produkt: 
"Forventet dato 08.12.20"

Lengre ned i ordrebekreftelsen står det: "Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.20 - 15.12.20"

Veldig spent, var langt ifra først. Fikk ordrebekreftelse kl. 0810. 

Ja okei :) Har det samme som deg. Fikk ordrebekreftelsen 0805 selv. 

Lenke til kommentar
31 minutes ago, Groundbreaking-Maize said:

Så bra at dette har blitt en tråd for LH med dagsgamle profiler som sitter og spør hverandre om de har mottatt ordrebekreftelsen sin.

Det er nok riktig observert. For å drukne debatt om å bekjempe scalping. De få det gjelder stikker seg ut.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Fjellkriger skrev (1 time siden):

Flere som bestilte på Coop som ikke har fått noen oppdatering siden torsdag? Som flere andre fikk jeg også ordrebekreftelse 11:00 på lanseringen. Min nærmeste butikk er Alnabru i Oslo, men jeg bestilte med hjemlevering. Status er fortsatt "til behandling".

Ingen ny oppdatering her, fikk samme bekreftelse som det 11;00 torsdag.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...