Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Neonex skrev (1 time siden):

Gz. Har du bestilt lignende før eller vært borti gangen i det? Regner med du skrev bedriftens navn og org nr, og så sender det til ditt nærmeste postkontor med deg selv som att / c/o? Eller har firmaet en "jobbadresse" du brukte? Så lenge navnet ditt matcher att/ c/o så får du hentet den greit ut på postkontoret? Hvis du ikke vet hadde det vært hyggelig om du melder tilbake når du har fått hentet den.

Selskapet har samme adresse som privat. Bestilte med meg som att. I tillegg har jeg alle rettigheter i Brønnøysundregisteret så det bør ikke være noe problem å hente ut (postnord i butikk) 

Sendte mail om sendingen i går (CDON) og fikk dette som svar tidligere i dag:

Tack för ditt mail. 

Det borde snart komma en uppdatering gällande sändningen, senast under morgondagen. 

Önskar dig en trevlig dag! 

Da tror jeg alle som har bestillingen som 'sendt' kan forvente en oppdatering på sporingen snart

Edited by kristianflaaten
  • Like 2

Noen som vet hvor ofte cdon sender av gårde pakker?  ps5 har nå stått slik siden søndag morgen: 

"Klar att skickas iväg, transport bokad hos Bring"

ps5 skrev (29 minutter siden):

Noen som vet hvor ofte cdon sender av gårde pakker?  ps5 har nå stått slik siden søndag morgen: 

"Klar att skickas iväg, transport bokad hos Bring"

CDON, NetOnNet etc. sendes vanligvis fra andre land i Norden. Derfor tar det tid før sporingen i Norge går live.

• Like 1

Vakarian skrev (4 minutter siden):

Du er en engel! Nå får både jeg og min samboer hver vår, og letingen er herved over! 🤩

Masse lykke til, til dere andre!

🥰