Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

ekeleee skrev (Akkurat nå):

Interessant! Hva er boten basert på?

Den checkar efter speciella keywords som sidorna anvander for att tracka om varan ar i lager eller ikke, inte helt saker pa om detta var det du var ute efter.

Goontown skrev (12 minutter siden):

Dessverre gick nyligen en av de storsta producenterna av transistorer ut och sa att vi inte kunde forvanta oss nagon storre battring for Q2 2022

Kjipe greier :(

Mechablast skrev (4 minutter siden):

Må vente på konkurranse fra elkjøp eller power

Legger de dette ut på facebook siden da eller? :D

2 minutes ago, Danieln said:

Legger de dette ut på facebook siden da eller? :D

Du får enten mail eller sms om du er registrert på konkurransen dems 😁 Og vinner da selvfølgelig :p

Edited by Inajx93

Inajx93 skrev (3 minutter siden):

Du får enten mail eller sms om du er registrert på konkurransen dems 😁 Og vinner da selvfølgelig :p

Hvordan registrerer jeg meg?? 😛

student1998 skrev (1 minutt siden):

Ser GamingScandic også selger, har noen en formening om denne siden?

Tror det har blitt pratet om før lenger bak i tråden, og at det er svindel

• Like 2

student1998 skrev (2 minutter siden):

Det er scam, har blitt diskutert for mange ganger nå.

• Like 1

Olllobollooo skrev (6 minutter siden):

Det er scam, har blitt diskutert for mange ganger nå.

Åja serr, da må det ha gått meg hus forbi... Takk 

• Like 1

22 hours ago, Mala said:

Logisk tankegang kaller jeg det, ikke gammeldags 😛  Du er ikke låst til én butikk å handle dyre spill fra om du går for standard utgaven :) Meld deg inn i Elkjøp kundeklubb (hvem i tråden her er ikke medlem nå heh) og få 10% avslag på alle spill du kjøper. Du kan selvagt putte PS4 discer inni der og spille de også, og de finner man jo rimelig rundt om.

Eller ha is i magen og vent en måned etter release av de fleste spill så er det enda billigere på PlayStation store. ☺️

desverre mangler jeg den delen og kjøper alt til release men ser at nesten alt kommer på tilbud ganske raskt, så klarer en å vente litt er det mye å spare. ☺️

vampyrica skrev (5 minutter siden):

Eller ha is i magen og vent en måned etter release av de fleste spill så er det enda billigere på PlayStation store. ☺️

desverre mangler jeg den delen og kjøper alt til release men ser at nesten alt kommer på tilbud ganske raskt, så klarer en å vente litt er det mye å spare. ☺️

Man har da vitterlig samme mulighet til å handle digitalt med den med optisk drev da ;) Best of two worlds. Men eg er litt lik deg når det gjelder å handle spill nær lansering, og så ligger de der i plastikken da i månedsvis 😛

Edited by Mala

student1998 skrev (17 minutter siden):

Ser du har fått flere riktig svar allerede, men bare som et lite tips dersom du er frista til å kjøpe fra en annen side du ikke kjenner til. Sjekk Følgende: 
Har firmaet Orgnummer? Hvor/hva er firmaadressen? Har de positive omtaler noe sted? Finner du noe om eierforholdet(feks via proff)?

sist men ikke minst, betal med kredittkort og ikke debet dersom du skulle falle for fristelsen😅👍

Northnose skrev (2 minutter siden):

Ser du har fått flere riktig svar allerede, men bare som et lite tips dersom du er frista til å kjøpe fra en annen side du ikke kjenner til. Sjekk Følgende: 
Har firmaet Orgnummer? Hvor/hva er firmaadressen? Har de positive omtaler noe sted? Finner du noe om eierforholdet(feks via proff)?

sist men ikke minst, betal med kredittkort og ikke debet dersom du skulle falle for fristelsen😅👍

Kloke ord... Fått sjekket ut siden ytterligere nå #clickbait

Noen her som også ha prøvd å bestilt fra gamingscandic.com? Har selv det for å prøve. Betalte med PayPal selvfølgelig for å få sikkerhet i kjøpet og for å få pengene tilbake vist d ikke kommer noe ps5 i posten. 

8 minutes ago, Mk1999 said:

Noen her som også ha prøvd å bestilt fra gamingscandic.com? Har selv det for å prøve. Betalte med PayPal selvfølgelig for å få sikkerhet i kjøpet og for å få pengene tilbake vist d ikke kommer noe ps5 i posten. 

Hvis du leser de 10 siste postene så ble det nylig diskutert 😁

Edit: Stryk det leste ikke skikkelig.  Merker det fremdeles er litt tidlig på morgenen...

Edited by ape_