Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt at jeg skal motta leveringen i dag, men er jo helt krise i Oslo 😂😂 Tror ikke postnord kommer seg frem haha

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 minutes ago, Bibii said:

Litt morsomt at jeg skal motta leveringen i dag, men er jo helt krise i Oslo 😂😂 Tror ikke postnord kommer seg frem haha

De kom seg fint fram. Min er klar til henting! 😍

Endret av d.athena
  • Liker 1
Skrevet

Det der er jo ikke Netonnet sin feil. Min var også i papp og var helt fin utenpå. Esken inni er nok dessuten hel. :) Det man ikke ser er åssen posten behandler ting ellers. 

Skrevet
NorthugJr skrev (6 minutter siden):

Det der er jo ikke Netonnet sin feil. Min var også i papp og var helt fin utenpå. Esken inni er nok dessuten hel. :) Det man ikke ser er åssen posten behandler ting ellers. 

Er vel noe tilsvarende

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Dragonlove skrev (6 minutter siden):

Er vel noe tilsvarende

Stemmer nok bra 😆 Blir slengt inn og ut av diverse bur og lastebiler. Egentlig rart at ikke mer er ødelagt ned ankomst sånn sett. 

Skrevet
Joggebukse2021 skrev (2 timer siden):

Nei, må melde seg på igjen, nå er for sent desverre.

Tragisk at man ikke er med i trekningen om man registrert seg sist. Heller ikke fått noe heads up i mailen fra elkjøp om ny trekning. 

Jaja 🤷‍♂️

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, NorthugJr said:

Stemmer nok bra 😆 Blir slengt inn og ut av diverse bur og lastebiler. Egentlig rart at ikke mer er ødelagt ned ankomst sånn sett. 

Vil tro at pakkene man bestiller blir bedre behandlet enn bagasje på flyplass😆

Skrevet

Da var min endelig i hus etter intens leting! Vil gjerne takke dette forumet, hadde aldri klart det uten dere🙌🏼 Krysser fingrene for at dere som mangler får med seg noen konsoller fra Elkjøp etterpå!

Takk alle sammen❤️

• Liker 3
Skrevet
Finalcell skrev (10 minutter siden):

Tragisk at man ikke er med i trekningen om man registrert seg sist. Heller ikke fått noe heads up i mailen fra elkjøp om ny trekning. 

Jaja 🤷‍♂️

Er vel for å gi de som følger med størst sjanse og for å forhindre at de som har kjøpt andre steder i mellomtiden får kjøpt en til uten innsats.

Skrevet

Da har min også kommet i huset 🥳 Takk til alle her og spesielt takk til de som plinget om CDON slippet. You guys the real G! 

Lykke til videre til dere som enda venter på en. Ikke gi opp, your day will come ❤️

0F26E845-0EE0-432A-A9F2-32019828A3C5.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Deepfarm skrev (Akkurat nå):

Fikk mail om at jeg vant, veldig gøy at PS5 fra CDON skal komme i morgen :p 

Lyst til å gi bort din link?

Skrevet
Deepfarm skrev (1 minutt siden):

Fikk mail om at jeg vant, veldig gøy at PS5 fra CDON skal komme i morgen :p 

Så du vil redde en stakkars sjel her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...