Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rikardv1 skrev (2 minutter siden):

Nei d ble ikke noe av den. Har sendt de en Mail med klage på hva som skjedde. Har ikke hørt noe mer ifra de. Så da gir jeg opp.

Hva mener du med "ble ikke noe av den"? 

NoN bruker ufattelig lang tid på mail. Chat er å anbefale. Jeg fikk bekreftet i dag, i forbindelsen med konsollen som PostNord mistet ved forrige slipp, at konsollen jeg fikk tak i igår vil bli sendt. Har ikke mottatt leveringsbekreftelse.

Endret av ekeleee
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (19 minutter siden):

Da tar det en god del dager før skiten blir sendt. Havner bakerst i plukkekøa til NON. Vel verdt å betale de 69kr for å få den shippa ASAP.

Dere tok dere tid til å velge? Jeg trykket villmann og så etterpå hvilke "valg" jeg hadde gjort 😄

Standard gratisfrakt ble det, så jeg smører meg med tålmodighet i påvente leveringsbekreftelse. Fikk ordrebekreftelse 15:05 I går. 

Lenke til kommentar
frahell000 skrev (3 minutter siden):

Dere tok dere tid til å velge? Jeg trykket villmann og så etterpå hvilke "valg" jeg hadde gjort 😄

Standard gratisfrakt ble det, så jeg smører meg med tålmodighet i påvente leveringsbekreftelse. Fikk ordrebekreftelse 15:05 I går. 

samme her og. Bestilte for mannen min fordi jeg vet han har lyst på den. Var redd  jeg ikke skulle rekke kjøpet og trakk bare "bestill". Rakk ikke se på leveringsmetoden eller hva som sto der. Pulsen var alt for høy😂. Fikk ordrebekreftelse 15:07 igår.

Lenke til kommentar
cns98 skrev (1 minutt siden):

Må si jeg blir veldig skuffet om det faktisk tar 6 dager som den er beregnet i hos Postnord, når man først betaler de kronene ekstra

Kommer vel an på hvor du bor. Bruker en dag fra Sverige til Norge. Ofte går det på 2 dager opp til Trondheim feks, men noen ganger tre (varer fra NON altså, med prioritert levering).

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (1 minutt siden):

Kommer vel an på hvor du bor. Bruker en dag fra Sverige til Norge. Ofte går det på 2 dager opp til Trondheim feks, men noen ganger tre (varer fra NON altså, med prioritert levering).

Bor opprinnelig på Østlandet men studerer i Kristiansand nå så tar nok litt lenger tid ja. Skulle ønske jeg var hjemme nå jaa🙃

Lenke til kommentar
cns98 skrev (6 minutter siden):

Må si jeg blir veldig skuffet om det faktisk tar 6 dager som den er beregnet i hos Postnord, når man først betaler de kronene ekstra

De kronene ekstra er kun for at de skal prioritere å få sendt ut varen. Min ble sendt ut i dag tidlig, så blir nok endret når den ankommer Norge som flere sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betalte 69kr for frakt. Så ikke noe annet alternativ der, mulig det var noe som var gratis?
Ble sendt fra Borås i dag tidlig, og kommer vel til Alnabru sikkert ila dagen for sortering til videre transport.

Syns det er raskt håndtert fra NoN, og PostNord er ikke så trege til å sende til Post i Butikk her jeg bor.
Står estimert på torsdag, men lukter faktisk i morgen. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...