Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Dere som har bestilt fra non, fikk dere returetiketten og et ark på hva dere har bestilt og pris? (Alle vet per nå hva en konsoll koster da, men greit å ikke ha den med egnt. Er en gave og jeg vil ikke åpne den fra selve esken den kom med, derfor jeg lurer

Endret av Bibii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk dessverre glipp av Elkjøp-konkurransen... Begynner å bli utålmodig... Vurderer sterkt Finn liksom, hvis dig ed. går ned til 6000... 

Dere som har kjøpt direkte fra nettbutikkene: Når klokka har det skjedd? Slippes det noen i noen butikker på kveldstid (etter kl 16) ?

Lenke til kommentar
Just now, thasnes said:

Gikk dessverre glipp av Elkjøp-konkurransen... Begynner å bli utålmodig... Vurderer sterkt Finn liksom, hvis dig ed. går ned til 6000... 

Dere som har kjøpt direkte fra nettbutikkene: Når klokka har det skjedd? Slippes det noen i noen butikker på kveldstid (etter kl 16) ?

Vanligvis mellom 10 og 15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Kanelbollemannen said:

Til dere som bestilte fra NetOnNet på mandag:

 

Det er sikkert litt mye å be om og litt rart spørsmål, men er det noen mulighet for at dere kan sjekke hva slags vifte dere har fått i PS5en? Grunnen til hvorfor jeg lurer er fordi jeg tenker å gi bort min til fetteren min om det er en av de mer høylytte. Vil helst slippe å åpne den, men kan selvfølgelig gjøre det om ingen her vil. Tipper at vi som har bestilt fra NetOnNet på mandag har fått samme vifte. 

 

Takker på forhånd for svar😁

Fikk selv en “bråkete» PS5 fra Netonnet for noen uker siden. Både viftestøy og knitring fra spole er ille i mine ører. Jeg har forstått det sånn at Sony har brukt mange forskjellige typer vifte, og det er helt vilkårlig hvilken du får. PS5 fra samme parti kan ha ulik vifte.

www.techspot.com/amp/news/87813-ps5-consoles-louder-than-others-because-they-use.html

Lenke til kommentar
Bibii skrev (36 minutter siden):

Dere som har bestilt fra non, fikk dere returetiketten og et ark på hva dere har bestilt og pris? (Alle vet per nå hva en konsoll koster da, men greit å ikke ha den med egnt. Er en gave og jeg vil ikke åpne den fra selve esken den kom med, derfor jeg lurer

Nei, ingen papirer i eska.

Lenke til kommentar

Mange takk for tips. Rakk å raske med meg 2. Da slipper jeg å velge mellom hvilken av kompisene som skal få den :) Så dog til min fortvilelse at Elkjøp av en merkelig grunn har valgt min gamle adresse, enda jeg vet at jeg slettet denne og oppdaterte med min nye for minst 10 dager siden.

Problemet er at jeg fikk bestilt fra min søsters konto - som da er samme som min gamle adresse. Ser ut som de har fjernet maks 1 per husstand på annonsene, eller?

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...