Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som har nylig fått sporingsnr fea CDON, har deres pakket blitt sendt fra lager enda? Min står fortsatt at den venter å bli plukkes siden tirsdag ettermiddag

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bebooooo skrev (16 minutter siden):

Folk som har nylig fått sporingsnr fea CDON, har deres pakket blitt sendt fra lager enda? Min står fortsatt at den venter å bli plukkes siden tirsdag ettermiddag

Står som «sendt», men litt lenger ned står det at den fremdeles pakkes. Men de trakk pengene igjen i dag da, etter at jeg fikk de tilbake forrige uke 😅

Endret av Bjoornis
Skrevet
7 hours ago, Bjoornis said:

Står som «sendt», men litt lenger ned står det at den fremdeles pakkes. Men de trakk pengene igjen i dag da, etter at jeg fikk de tilbake forrige uke 😅

Samme her...men jeg våknet opp til at pakken er på vei til utleveringssted og blir klar for henting idag 😱😭🤩

• Hjerte 1
Skrevet
d.athena skrev (8 minutter siden):

Samme her...men jeg våknet opp til at pakken er på vei til utleveringssted og blir klar for henting idag 😱😭🤩

Min står at den er på vei i appen og!!! Betyr det?? Kan det være sant??  😍😭

• Hjerte 1
Skrevet
6 minutes ago, Chris711 said:

Noen som kjenner til hvor Komplett er i løypa med leveringer? Bestilte 6 juni, bør være muligheter snart! 

Virker som komplett har vært verst når det kommer til leveringer.

Skrevet
Chris711 skrev (21 minutter siden):

Noen som kjenner til hvor Komplett er i løypa med leveringer? Bestilte 6 juni, bør være muligheter snart! 

Jeg vil tippe du ligger dårlig ann om du bestilte standard utgaven. 

Skrevet
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Er man med i trekningen idag, når man meldte seg på i februar, på de forrige trekningene? 

Nei, må melde seg på igjen, nå er for sent desverre.

Skrevet
Joggebukse2021 skrev (5 minutter siden):

Nei, må melde seg på igjen, nå er for sent desverre.

Jaja, jeg får vel tak en en til slutt, så da får jeg trøste meg selv med at noen andre da har litt større sjanse denne gang :=) 

• Liker 2
Skrevet
Baranladion skrev (1 minutt siden):

Jaja, jeg får vel tak en en til slutt, så da får jeg trøste meg selv med at noen andre da har litt større sjanse denne gang :=) 

Jada, kommer i butikkene når pandemien er over :tease:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...