Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
ReaveЯ skrev (Akkurat nå):

Lol hele 29% rabatt der og "førprisen" på 15k 😛 blir for dumt at selv de som driver der ikke engang tror på det..

Kanskje de selv kjøper på finn og selger videre 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

Skrevet
kjetilkl skrev (1 minutt siden):

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

De som ikke fikk tildelt kode på disc forrige uke, ble automatisk med i trekningen på digital denne uken.

Skrevet
kjetilkl skrev (Akkurat nå):

Du må ha vært med i i disc konkurransen for å delta i trekning om den digitale.

Det er ikke mulig å melde seg på nå.

Skrevet
kjetilkl skrev (1 minutt siden):

De som ikke fikk disc versjonen er med videre i digital trekningen. 

Skrevet
1 minute ago, kjetilkl said:

Det er kun de som meldte seg paa disk konkurransen som er med i trekningen i dag

Skrevet
kjetilkl skrev (Akkurat nå):

Sånn jeg har forstått det er det de som var med på "trekningen" forrige uke, som ikke vant. Automatisk er med i dagens trekning.

Her er mailen fra forrige uke:

Du ble dessverre ikke utvalgt i trekningen om å kjøpe en PS5 denne gangen. 

MEN.. Fortvil ikke!
Vi har også fått en levering på PlayStation 5 Digital Edition, og vi ønsker at du som deltaker av konkurransen skal få sjansen til å kjøpe en av disse. De som ikke vant denne runden er dermed automatisk med i trekningen av muligheten til å kjøpe en PlayStation 5 Digital Edition neste uke.

Skrevet (endret)
Hellogamer skrev (2 minutter siden):

Ser er mange som sitter og foelger med i dag ja lol. 5 svar til samme person paa minuttet

Snakk om rask respons!

Det som er positivt nå er at det nå er 1000 personer mindre med i trekningen. Siden disse fikk PS5 forrige uke...

Endret av sir-alex
Skrevet
sir-alex skrev (Akkurat nå):

Snakk om rask respons!

Positive fra forrige uke, nå er det 1000 personer mindre med i trekningen. Siden disse fikk PS5 forrige uke...

bare 99 000 igjen :)

Skrevet

Ikke glem at LH hadde over 30k påmeldinger til disc versjonen 
de fikk bare tak i 3
forventer en god del av de får tak i digital versjonen i dag ..... 

Skrevet
ilalo skrev (1 minutt siden):

de fikk bare tak i 3

Forventer at en god del av de er fjernet før i dag mener du vel? ;)

Skrevet
ilalo skrev (1 minutt siden):

de fikk bare tak i 3

Spørsmålet er vel om de kun fikk tak i tre pga. loddtrekingen eller om de ble faset ut - dersom Elkjøp gikk igjennom bestillingene manuelt, slik de hevdet.

Skrevet

Hadde så klart vært det beste, men de ble ikke fjernet forrige gang så hvorfor nå? 
Er ikke sikkert Elkjøp vet at de har sendt inn så mange

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...