Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 minutes ago, Braaten93 said:

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får mail fra PK? Fikk bestilt men har ikke fått mail enda

Jeg har email allerede.

Endret av Fiflok23
Skrevet
Braaten93 skrev (6 minutter siden):

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får mail fra PK? Fikk bestilt men har ikke fått mail enda

Jeg fikk mail med engang, en kompis fikk etter 10-15 min. 

Skrevet
Neonex skrev (13 minutter siden):

Kan dere være så vennlig å slutte å feede trollene? Irriterer mailinnboksen min. Veldig kjekt å få epostvarsling på slippet tidligere i dag, men trenger ikke disse 30 oppdatteringene.

Hvis flere som meg savnet ordrebekreftelse lå min i søppelpost-mappen. Anbefaler å sjekke der. Er man safe når man får en ordrebekreftelse med PK, eller først når man har leveringsbekreftelse som ble nevnt ovenfor?

Min lå i søppelpost den også, innboksen er rimelig full av diskusjon.no mails, så kan fort bli surr

Skrevet
Braaten93 skrev (17 minutter siden):

Min lå i søppelpost den også, innboksen er rimelig full av diskusjon.no mails, så kan fort bli surr

Hørte fra platekompaniet at de sender ut leveringsbekreftelse i løpet av dagen

Skrevet (endret)
4 minutes ago, Pære- said:

Har noen fått lagt i kurven hos maxgaming? Mener det var håpløst sist gang også.

får ikke lagt til, gikk fra 5+ til 3 igjen på lager

edit: 2 igjen nå - lukter fishy

Endret av prolapskaus
  • Liker 1
Skrevet
prolapskaus skrev (Akkurat nå):

får ikke lagt til, gikk fra 5+ til 3 igjen på lager

blir solgt på nanosekunder.. har ikke sjangs til å rekke uansett hvor rask man er.. håpløst opplegg 

Skrevet
TrappedSpring skrev (2 minutter siden):

Er utsolgt nå.

jupp, er faen meg ikke mennesker som får tak i det produktet der.. scam hele dritten

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...