Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 hours ago, Morromann said:

Jeg vet ikke om du har hørt om den teorien eller om du har det og antar at dette også er en psy-op-teori?

Den var ny for meg. Men med avansert teknologi så kan jo teknokratene teoretisk sett lage barn i et laboratorium da, så kan hende at mann og dame er noe som er på vei ut, og at menneskeheten blir androgyn. La oss håpe det bare er en teori :wee:

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Den var ny for meg. Men med avansert teknologi så kan jo teknokratene teoretisk sett lage barn i et laboratorium da, så kan hende at mann og dame er noe som er på vei ut, og at menneskeheten blir androgyn. La oss håpe det bare er en teori :wee:

Vel. Budeia mener at det er snakk om NÅ og i fortiden og at det så langt tilbake i menneskehetens historie man kan komme har alle medlemmene av "eliten" vært transkjønnede; Napoleon var visst en kvinne ifølge Budeia.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (17 minutter siden):

 

Napoleon og Hitler var kjent for å være små. Napoleon var visst ikke unormalt liten for den tidsperioden, men ble kalt "le petit corporal" i militæret.

OK, vi kan ta denne diskusjonen i transvestigation-tråden. Jeg er ikke der for å bli "opplyst", mind you, men for å få meg en skikkelig god latter. Og det gir uttelling.:thumbs:

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Morromann said:

Vel. Budeia mener at det er snakk om NÅ og i fortiden og at det så langt tilbake i menneskehetens historie man kan komme har alle medlemmene av "eliten" vært transkjønnede; Napoleon var visst en kvinne ifølge Budeia.

Det er som du vet mange konspirasjonsteorier ute på nettet som er lagt ut med et spesifikt mål om å diskredittere og latterligjøre de som tenker kritisk og setter tvil til offisielle narrativer. Det er en form for propaganda der de mixer sannhet med løgner. Slike psy-ops er ikke noe nytt. Trump og Q-Anon er et eksempel på dette. At Russland påvirka 2016 valget i USA et annet eksempel. Hva enn de kan finne på som vil splitte folket - splitt og hersk. Alt leder til den nye verdens ordenen jeg har snakka om. Great Reset eller hva slags navn man bruker.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Hva enn de kan finne på som vil splitte folket - splitt og hersk.

Ok, men de som er en slags opprørere får en rolle som kjendiser. Husk at David Icke er en kjendis. Etter hvert bør en begynne å lure på hvorfor disse får bli intervjuet på direkten. Det er fordi de spiller rollen som de er tildelt. 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 minutter siden):

Det er som du vet mange konspirasjonsteorier ute på nettet som er lagt ut med et spesifikt mål om å diskredittere og latterligjøre de som tenker kritisk og setter tvil til offisielle narrativer. Det er en form for propaganda der de mixer sannhet med løgner. Slike psy-ops er ikke noe nytt. Trump og Q-Anon er et eksempel på dette. At Russland påvirka 2016 valget i USA et annet eksempel. Hva enn de kan finne på som vil splitte folket - splitt og hersk. Alt leder til den nye verdens ordenen jeg har snakka om. Great Reset eller hva slags navn man bruker.

Dedt har du faktisk rett i. Det lanseres mye konspirasjonsteorier i amerikansk politikk fra makteliten der, men da helst npr det er snakk om løgner for å rettferdiggjøre krigseventyr; Tonkin og kuvøsedrapene i Kuwait f.eks. Men covid-19 er noe helt annet; det er jo ikke fra amerikansk UD dette har kommet; det er globalt og har skjedd på tvers av tradisjonelle "fiender" som USA, Kina, Russland og Iran. Amerikanske myndigheter lyver og konstruerer historier for å rettferdiggjøre krig og regimeskifte ute i verden; det er sant; det er ingen konspirasjonsteori men rene fakta. Men covid-19 er ekte og har ingenting med dette å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Budeia said:

Ok, men de som er en slags opprørere får en rolle som kjendiser. Husk at David Icke er en kjendis. Etter hvert bør en begynne å lure på hvorfor disse får bli intervjuet på direkten. Det er fordi de spiller rollen som de er tildelt. 

Vi spiller alle roller i livets store teater :wee:

Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 minutter siden):

Ok, men de som er en slags opprørere får en rolle som kjendiser. Husk at David Icke er en kjendis. Etter hvert bør en begynne å lure på hvorfor disse får bli intervjuet på direkten. Det er fordi de spiller rollen som de er tildelt. 

Men spiller de da en bedre rolle om de spiller noen av motsatt kjønn? Blir det best drama om en mann spiller kvinne og en kvinne spiller mann jfr. denne transvestigation-teorien din?

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Det er som du vet mange konspirasjonsteorier ute på nettet som er lagt ut med et spesifikt mål om å diskredittere og latterligjøre de som tenker kritisk og setter tvil til offisielle narrativer.

Hvem vet dette? For meg ser det ut som om at hvis du tror på noen konspirasjonsteorier, så "vet" du at de konspirasjonsteoriene du ikke tror på er lagd med mål om å latterliggjøre konspirasjonsteorier generelt.

Forøvrig viser jo du gang på gang at din kritiske tenkning er høyst subjektiv: med en gang du kommer over noe som støtter det du tror på, viser du absolutt ingen kildekritikk.

Det er jo litt artig hvordan f.eks. Budeia virker å være overbevist om at jorda er flat, mens Hapi70 virker like overbevist om at flat jord er en konspirasjonsteori startet av folk som vil latterliggjøre konspirasjonsteorier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (26 minutter siden):

 

Det er jo litt artig hvordan f.eks. Budeia virker å være overbevist om at jorda er flat

Budeia tror ikke bare jorda er flat. Hun tror også at samtlige kjente mennesker er transkjønnede. Jeg synes det er en enda mer far out teori; jeg mener i tider da vitenskapelige fakta ikke hadde nådd frem til vanlige folk trodde de fleste at jorda var flat(belsete personer har visst at jorda var rund siden oldtiden), men at alle maktmennesker var motsatt kjønn enn de ga seg ut for; nei det er nok en teori de aller færreste har trodd på noen gang.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (33 minutter siden):

Det er jo litt artig hvordan f.eks. Budeia virker å være overbevist om at jorda er flat, mens Hapi70 virker like overbevist om at flat jord er en konspirasjonsteori startet av folk som vil latterliggjøre konspirasjonsteorier.

Det tar litt tid før alle ser lyset :)

På 1800-tallet var moten slik at kvinner gikk med høyhalsede kjoler som skjulte halsen, korsett som ga innsvingning i livet, og vide kjoler som ga illusjon av hofter. Leppestift ga røde lepper. Sånn sett kunne det være vanskeligere å skille, når personen heller ikke hadde mannsstemme. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...