Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Datafriken skrev (24 minutter siden):

Spurte dem idag da ordren min hadde stått som "behandles" i 26 timer , fikk vet ikke som svar =/

Når en bedrift blir så stor at de ansatte ikkje veit eller kan svare på slike spørsmål... Så blir det for dårlig. Alt er automatisert i komplekse og avanserte ordre systemer der mennesklige arbeidere ikkje har peiling ka som skjer.. Kjenner eg blir litt småkvalm

Endret av MikeDaUnicorn
Lenke til kommentar
MikeDaUnicorn skrev (11 minutter siden):

Når en bedrift blir så stor at de ansatte ikkje veit eller kan svare på slike spørsmål... Så blir det for dårlig. Alt er automatisert i komplekse og avanserte ordre systemer der mennesklige arbeidere ikkje har peiling ka som skjer.. Kjenner eg blir litt småkvalm

Blir nok sendt i løpet av morgendagen. Tar tid å håndtere så mange ordre + de vanlige ordrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har det samme på mitt 3090 kort. Stod bekreftet lager 30 September. Og i går tidlig, gikk ordren min fra Ordre mottatt, til Behandles. Så jeg regnet nesten med kortet ville bli sendt i går. Men nå har kortet stått som "behandles" i nærmere 30 timer. Fryktelig frustrerende hvordan kortet kan være under "behandling" så lenge. Håpet å få deg i morgen.

Lenke til kommentar
2 hours ago, dTd said:

Nå har det skjedd noe her! Gikk fra gul status, med forventet inn på lager i går til bekreftet inn den 9 oktober.

Men jeg prøver å la forventingene være lave intill det faktisk er sendt til meg :p

image.png.b1d61bbd87f71c479b328e30d8f222a2.png

Fikk det samme nå i ettermiddag. Litt senere enn jeg håpet på, men får bare smøre seg med tolmodighet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...