Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Frode68 said:

Men vet noen om det er kun MLCC eller ?


Vet ikke om du har lest bakover i tråden, men det virker som om MLCC/POSCAP-greia er litt "coincidental" ift. kræsjing og at det har å gjøre med spenningsendringer. Nye drivere ser ut til å ha forbedret situasjonen. Personlig har jeg litt is i magen nå mens jeg venter både på en endelig løsning og at kort faktisk kommer i beholdning.

Lenke til kommentar
22 minutes ago, them33p said:

Virker som at jeg fikk reservert det 3080 Aorus Master kortet, har også ett 3080 TUF i bestilling, så kommer nok til å vurdere grundig om hvilket jeg ender opp med.

TUF er bra de men jeg avbestilte nå mine TUF (fra 17. september 14:52 + 3090 i går) da jeg har gått en runde med meg selv og vet at det er Aorus Extreme jeg vil ha.

Har da til sammen kansellert bestilling på 6 kort siden 17. september. Så opptar jeg ikke køen for andre.
Ellers gratulerer til den som får mitt ASUS 3090 TUF GAMING OC, det blir shippet til annen eier i dag.

Selv venter jeg enten på 3080 TUF GAMING OC  kortet jeg har fått til 7200,- (1. november og bang for buck) eller på Aorus Extreme (på toppen av ønskelista). Mens jeg bruker Ventus kortet.

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mala skrev (Akkurat nå):

Redigerte innlegget og spesifiserte at det var i fra Komplett. I og med at de har mottatt en ny lading kort nå. 

Min bestilling (TUF vanlig) står til 12 oktober fortsatt, som den har gjort i lang tid så jeg fikk nok ikke noen av de som kom på den pallen dessverre ? Ordrenummer 3789758X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...