Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jekay skrev (7 minutter siden):

Står 50+ på lager her

Her også, men den vises ikke når jeg huker av Vis kun på lager  (Samme med 3090 Gamerock , 23stk).
Må vi sjonglere med to sider oppe (en med og uten vis lager) for å ha en sjans 🤪

Endret av Athos70
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp tuf oc 3070 hos komplett. Gidder ikke vente mer selv om jeg kjenner en lett bitter bismak. 750,- mer så hadde jeg hatt 3080 dersom ikke proshop hadde nedprioritert oss i Norge. 
men til mitt bruk (1440p og 144hz) tipper jeg det bør holde. Uansett bør det bli en positiv opplevelse fra 1060 6gb

 

spørsmålet om jeg skal bruke det som ventekort, eller avbestille 3080?? Disse valgene...

Endret av Conkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Conkey said:

Bestilte nettopp tuf oc 3070 hos komplett. Gidder ikke vente mer selv om jeg kjenner en lett bitter bismak. 750,- mer så hadde jeg hatt 3080 dersom ikke proshop hadde nedprioritert oss i Norge. 
men til mitt bruk (1440p og 144hz) tipper jeg det bør holde. Uansett bør det bli en positiv opplevelse fra 1060 6gb

Tror egentlig du kommer til å ha svært god fps på alt du spiller. Når 3070 kortet begynner å slite så er det på tide med oppgradering til neste generasjon uansett. Er nok noe bittert, men 3070 gjør det veldig bra. Vil nok i år sammenligne 3070 mer med "1080" og 3080 med 1080TI". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...