Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

sveibuen skrev (11 minutter siden):

Kjøpt dog på dustin.no.
Ikkje den beste sida! Men eneste plassen jeg så jeg kunne trykke kjøp xD

Men var bare om noen har lest/hørt om korta kommer før påske eller til sommeren :)

Min erfaring med Dustin og 30XX:

MSI 3080 Suprim X hadde forventet leveringsdato 28.01.21 da jeg bestilte kortet 21.01.21. Står fortsatt med samme forventet dato.
ASUS 3060 Ti DUAL OC hadde forventet leveringsdato 01.02.21 da jeg bestilte kortet 21.01.21. Står fortsatt med samme forventet dato. Her vet jeg andre i tråden (var det QUiPS) har fått kort selv om han bestilte etter meg og andre som bestilte 21.01.21.

Har også denne ordren inne og aner ikke om de to nederste er inne på lager eller om det er samme greia der.

bilde.png.0c174b08cd4917763ccc79e38448af13.png

 

 

Var en bruker som postet for noen dager siden at Dustin ikke har noen kort og ikke forventer å få inn noe før april, så det ser heller mørkt ut for leveranser derfra.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Dragonlove said:

Hva er det egentlig som skjer hos Dustin? nye eiere, skulle logge inn for noen dager siden og all designen var ny og ikke hadde jeg konto lenger heller, er dog en stund siden jeg var innom sist, men har nå bestillt en del derfra.

Jeg hadde også problemer med kontoen for litt siden. Såpass mye at jeg laget ny. Er det årsaken, at de har slettet gammel historikk?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde også problemer med kontoen for litt siden. Såpass mye at jeg laget ny. Er det årsaken, at de har slettet gammel historikk?

Min konto har fungert uten problemer.

 

Claus3000 skrev (3 minutter siden):

Fikk sporingsnr på ett 3060TI fra Dustin i dag :)

Hvilken modell?

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (3 minutter siden):

Det er bekreftet at dette har blitt gjort før ?

Det eneste som er "bekreftet" er fra en telefonsamtale med Komplett kundeservice jeg hadde tidlig i januar. Om man kan stole på det? Hah!

KjellV skrev (På 18.2.2021 den 14.46):

Jeg kontaktet kundeservice hos Komplett for ikke lenge siden om det var mulig å få beholde opprinnelig plass i køen dersom jeg slettet ordre for å legge inn ny, men ble fortalt at de ikke har mulighet til å manipulere køen. Mannen på kundeservice sa at det eneste de kunne gjøre, i spesielle tilfeller, var å plukke et produkt når det kommer inn på lager.

Jeg har uansett vanskeligheter for å se at det er umulig å plukke en vare fra lageret før det klargjøres for pakkeroboten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...