Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Skal dere ta vaksinen?


Morromann

Skal dere ta vaksinen for Covid-19?  

389 stemmer

  1. 1. Skal dere ta vaksinen for covid-19?

    • Ja, uten forbehold
      197
    • Nei
      75
    • Ja, men med forbehold
      81
    • Vet ikke
      36


Anbefalte innlegg

Betroz skrev (17 minutter siden):

Det er dem som har utviklet ME etter å tatt vaksiner.

Jo klart, sovesyke også etter svineinfluensa vaksinen...

Dette var langtidseffekter av folk som var disponert for sovesyke....

Merk at 45% av befolkningen ble vaksinert...

Vaksine fikk kritikk på at den ikke var godt nok testet, og spesielt på barn og unge som fikk noen få promille eller mindre bivirkninger.

Utdrag

https://www.faktisk.no/artikler/M8R/10-sporsmal-og-svar-om-vaksinen-mot-svineinfluensa

94 av de 583 meldte om sykdommen narkolepsi og/eller katapleksi. Narkolepsi er en alvorlig nevrologisk sykdom som ligner på epilepsi. De som har sykdommen har problemer med å kontrollere søvnen, og kan ha anfall av katapleksi. Katapleksi betyr plutselige anfall der man blir helt slapp i musklene, og ofte faller.

73 av disse 94 meldingene gjaldt barn i alderen 2-18 år.

 

At 94 av ca 4000000 får sovesyke er sef alvorlig selv om de var disponerte for dette, men det som er litt positivt er at man lærte av dette.

Alle vaksiner er nok mindre testet på barn og unge, men de får i Corona ikke først vaksine uansett.

I et Captain Hindsight etterpåklokskap så kunne vi ventet litt lenger før vi vaksinerte 45% av folket og de unge mot svineinfluensa... Ble vel ikke en pandemi heller??

Men nå under Corona så er det Captain Alarm som gjelder... Merk at UK og tror USA bruker krise godkjenning, altså tar i bruk vaksine FØR den er ferdigtestet...

Det er bemerkelsesverdig, spesielt når UK startet opp med svenskenes Strategi med flokk-immunitet..

 

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om vi snakker 1:25000000 eller 1:3000000 sjanse for å få en stygg bivirkning... Så synes jeg ikke folk bør skrike om øgler og hjernevask forde...

Det ER faktisk også mulig å vinne 5000000 i lotto bare ved å spille en gang, eller enda bedre bli truffet av lynet... Men jeg frykter ingen av disse...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Betroz skrev (47 minutter siden):

Vel Icke sa aldri reptiler fra verdensrommet.

Fra kapittelet 'the gods':

"The advanced knowledge on which this global society was founded came from what we could call extraterrestrials - or what I prefer to term inter-dimensionals. They were people from the stars (Hesiod's 'divine beings' in the last quote) and at least some were able to move between dimensions, appearing and disappearing from human sight.

...
Some of the 'star' races may well have been benevolent, including some that took reptilian form, but many were not and wars erupted for control of the planet. One race of reptilian entities was especially malevolent and it was the bloodlines that they created in their breeding programmes that became the 'elite' families that have systematically increased their power and influence to the point where they control most of the major positions of political, economic, media and military power today."

https://www.amazon.com/dp/B00W52NPPI/ref=rdr_kindle_ext_tmb

Som jeg sa: hvis du vil bli tatt på alvor, ikke snakk seriøst om reptiler fra verdensrommet.

Endret av knutinh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
45 minutes ago, knutinh said:

Som jeg sa: hvis du vil bli tatt på alvor, ikke snakk seriøst om reptiler fra verdensrommet.

Kanskje ikke et dumt poeng det der nei. Saken er at det David Icke sier om covid vaksinen, er det ikke bare han som sier. Andre folk som har ingenting med Icke å gjøre, sier det samme.

Folk er omtrent overbevist om at Covid er Svartedauen 2.0, og at vaksinen er det eneste som kan redde oss. Jeg bekymrer meg bare ikke for en sykdom som 99.8% av de under 70 år som overlever, og da med milde symptomer. Ja, det er dem som får det verre, men de er ikke flertallet. Jeg hadde tatt vaksinen selv hvis sykdommen var mer farlig/dødelig - HVIS jeg visste at vaksinen faktisk funker, og ikke har ille bivirkninger, eller endrer vårt DNA slik noen teorier snakker om. På slutten av dagen, så tar jeg bare ikke sjangsen på vaksinen slik ting er per i dag.

Lenke til kommentar

Pfizer har utelatt folk med allergier fra testingen og kan ikke garantere noe mht. gravide eller barn. Betryggende. Videre har 4 dødd under testing og flere har fått forbigående ansiktslammelse.

Grunnen til stygge dødstall som i USA og Italia er folkehelse, gammel befolkning og slike faktorer. I UK ser man tiltak med katastrofal effekt på økonomi og samfunn som det etterhvert innrømmes at ikke har noe vitenskapelig grunnlag. Tallet på 'tilfeller' holdes oppe gjennom utstrakt bruk av den upålitelige PCR-testen, i tillegg kjørt på et altfor høyt antall 'sykluser', 45.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
amber skrev (2 minutter siden):

Pfizer har utelatt folk med allergier fra testingen og kan ikke garantere noe mht. gravide eller barn. Betryggende. Videre har 4 dødd under testing og flere har fått forbigående ansiktslammelse.


Det riktige er at seks personer døde under studiene, fire av de var i kontrollgruppen, altså de hadde ikke fått vaksinen.
 

amber skrev (3 minutter siden):

... utstrakt bruk av den upålitelige PCR-testen, i tillegg kjørt på et altfor høyt antall 'sykluser', 45.


PCR-testing er nærmest 100% nøyaktig, å sannsynligheten for falsk positiv er nærmest totalt fraværende.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Carltondance skrev (2 minutter siden):

Det jeg synes er fascinerende er hvordan vaksineforkjemperne er så opptatt av at alle andre også må sprøyte denne substansen inn i kroppen sin. 


Du må gjøre akkurat hva du vil for min del, dersom du ikke vil ha vaksinen så er det helt frivillig, det er ingenting som tyder på at det vil bli noen form for tvang.

Når de fleste andre tar vaksinen, så vil de uansett beskytte deg og dine til en viss grad, det er det som er solidaritet i praksis, at noen tar ansvar for selv de største tullingene i samfunnet.

Lenke til kommentar
amber skrev (5 minutter siden):

Sludder og pølsevev. Antall sykluser har mye å si, økt følsomhet kan gi utslag på litt av hvert. 


Det er riktig, men alle laboratoriene er klar over dette, og har retningslinjer for antall sykluser.

Hva får deg til å tro at du er noe unikt snøflak som vet mer om RT-PCR tester enn de som har årevis med utdannelse innen faget, og som faktisk utfører disse testene å jobber med det hver dag?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
0laf skrev (9 minutter siden):

Når de fleste andre tar vaksinen, så vil de uansett beskytte deg og dine til en viss grad, det er det som er solidaritet i praksis, at noen tar ansvar for selv de største tullingene i samfunnet.

Hvem som er de største tullingene kan man nok diskutere. Tviler på at de som har høyere IQ enn gjennomsnittet står først i køen for å ta denne haste-vaksinen. 

Endret av Carltondance
Lenke til kommentar
Carltondance skrev (4 minutter siden):

Tviler på at de som har høyere IQ enn gjennomsnittet står først i køen for å ta denne haste-vaksinen. 


De som har høyere IQ enn gjennomsnittet, går gjennom dataene, ser på hva som rapporteres, og tror på vitenskap.

Dersom vaksinen ser ut til å være forholdsvis trygg, noe de fleste kandidatene ser ut til å være så langt, så vil de som er intelligente ta vaksinen, ettersom de er i stand til å ta en risikovurdering for hvorvidt det er sykdommen eller vaksinen som er verst.

I og med at alle kan dø av COVID-19, uavhengig av alder og underliggende sykdom, samt at en del blir svært syke, så finnes det altså risiko for både død og alvorlig sykdom for absolutt alle dersom de blir smittet.

Denne risikoen varierer med alder og generell helse, men den finnes.
Man må så spørre seg om hvor stor risikoen for død og alvorlig sykdom er fra vaksinen, trolig er den risikoen enorme mengder mindre enn selve sykdommen.

Intelligente mennesker ser bort fra vås om "genterapi" og implantering av mikrobrikker, nanoboter og øglemennesker fra andre dimensjoner, det er noe anti-vaxere og tullinger driver med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
0laf skrev (12 minutter siden):

De som har høyere IQ enn gjennomsnittet, går gjennom dataene, ser på hva som rapporteres, og tror på vitenskap.

Høy intelligens er nok ingen garanti for mye fornuft, jfr Ted Kaczynski.

Jeg kan gå med på at høy intelligens øker sjansen for at man tar høyere utdanning, og høyere utdanning øker sjansen for at man forstår hva forskning er og ikke er.

-k

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (21 minutter siden):

Hvem ønsker å være godt justert etter en gal verden, kan jeg si da :wee:

Det er så mange muligheter. Kanskje er alt vi ser bare refleksjoner i en hulevegg, omhyggelig regissert av overherrer. Kanskje er vi bare brikker i en Gud (eller flere) sitt sadistiske spill. Kanskje er vi bare kode-snutter i en matrise. Kanskje er vi bare plassert her på jorda fordi hvite mus ville regne ut meningen med livet.

Inntil noe av det over viser seg å være sant så er den virkeligheten jeg registrerer for alle gode formål hva jeg må forholde meg til. Jeg kan vase ut på motorveien, og erfaringen så langt tilsier at jeg kan dø, og etter det er det lite som tyder på at jeg får noe mer moro. Vi kan måle verden rundt oss, vi kan lage modeller som kondenserer de målingene ned til et kompakt «regelsett» og vi kan bruke de reglene til å sende folk til månen eller kurere kreft. Vi forstår ikke alt, og ikke all forståelse viser seg å være nyttig, men dagens mennesker later til å ha større evne til å spå og manipulere verden rundt seg enn noen før oss (klokskapen til å velge _hva_ man skal og ikke skal lar imidlertid vente på seg).
 

Det er håndgripelig for meg, mens vissvasset om øglefolk fra den fjerde dimensjon som bortfører kyr inn i UFOen sin til nå ikke har tilført menneskeheten noe så vidt jeg kan se, annet enn at de lettlurte blir kvitt noen penger på en alternativ-messe, eller dør unødig av sykdommer som kan la seg kurere.

-k

Endret av knutinh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Carltondance skrev (9 timer siden):

Det jeg synes er fascinerende er hvordan vaksineforkjemperne er så opptatt av at alle andre også må sprøyte denne substansen inn i kroppen sin. 

Dere har jo tatt vaksine (når den tid kommer), så hvorfor er dere så opptatt av at andre også må gjøre det? 

 

Jeg er bare opptatt av at folk er opplyst og informert, og oppegående nok til å ta vaksinen.

 

Om de ikke vil, så håper jeg ikke det har med Trump eller Reptil øgler fra Mars å gjøre.... Men at de er redd for en bivirkning (bli truffet av lynet) det er iallefall mulig i teorien, noe annet en øgler fra verdensrommet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, Gouldfan said:

Om de ikke vil, så håper jeg ikke det har med Trump eller Reptil øgler fra Mars å gjøre.... Men at de er redd for en bivirkning (bli truffet av lynet) det er iallefall mulig i teorien, noe annet en øgler fra verdensrommet...

En slik kommentar sier like mye om deg, som de du snakker om der, bare så du er klar over det ;)

 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (12 minutter siden):

En slik kommentar sier like mye om deg, som de du snakker om der, bare så du er klar over det ;)

 

Hvordan da, at jeg har forståelse att folk kan få alvorlige bivirkninger? Akkurat som å bli truffet av lynet eller vinne millioner i lotto på et forsøk?

Det er ofte her risiko ligger i utprøvde vaksiner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...