Gå til innhold

ANMELDELSE: Marvel's Avengers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev (12 timer siden):

Det har vært spill som har klart dette godt, slik som Dice sine siste.

Nei. Første 6ish månedene med bfv var jo å få innhold dice hadde lovet til launch. Alt ble jo pushet bakover og spillet slo aldri så bra ann. 

Selv om jeg selv likte det godt og har lagt ned noen hundre timer. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Nei. Første 6ish månedene med bfv var jo å få innhold dice hadde lovet til launch. Alt ble jo pushet bakover og spillet slo aldri så bra ann. 

Selv om jeg selv likte det godt og har lagt ned noen hundre timer. 

Battlefront 2 klarte seg utmerket, og er et prakteksempel på hvor bra games as a service kan fungere.

Battlefield V hadde noen små problemer i starten, også kjent som et hylekor, som gjorde at de forandret hele planen for spillet.

Straks de var ferdige med det, så fungerte service modellen helt fint.

 

Ellers har man jo for tiden en del populære battle royale spill som viser at modellen kan fungere.

Endret av Iki
Lenke til kommentar
Iki skrev (41 minutter siden):

Battlefront 2 klarte seg utmerket, og er et prakteksempel på hvor bra games as a service kan fungere.

Battlefield V hadde noen små problemer i starten, også kjent som et hylekor, som gjorde at de forandret hele planen for spillet.

Straks de var ferdige med det, så fungerte service modellen helt fint.

 

Ellers har man jo for tiden en del populære battle royale spill som viser at modellen kan fungere.

Battlefield V var det svakeste i serien, og døde fort ut. Spillet kom ut uferdig med nesten ingen maps, og bugs. Når du sier hylekor.. Tenker du da på den delen EA kalte spillere uneducated, og forandrer på historie.(F.eks tungtvann operasjon?

Endret av Mr.Sorter
Lenke til kommentar

Små problemer i starten? EA/Dice laga problemer for seg selv hele veien og i flere år. Det fungerte ikke utmerket i det hele tatt. 

Det fikk til og med BF fanboys som meg til å bli kritiske ?

Og battlefront var nede for telling før det i det hele tatt ble sluppet. 

Mr.sorter. bfv hadde vel like mange kart som de 2-3 siste bf spillene hadde til release. 

Lenke til kommentar
Mr.Sorter skrev (42 minutter siden):

 Når du sier hylekor.. 

 

barezell skrev (20 minutter siden):

EA/Dice laga problemer for seg selv hele veien og i flere år.

Dice hadde flere undersøkelser blant spillerne av sine tidligere spill for å finne ut hva det var de ønsket.

Men når Dice så skulle implementere dette, i fantasi spillet sitt, så ble folk hysteriske.

Dette førte som sagt til at nesten hele spillet måtte fjernes.

(Og ja, britisk kvinne med protese i Frankrike som sloss mot nasister er helt greit, da det faktisk skjedde i virkeligheten)

 

I senere tid har de også slitt litt med ttk, da ingen av spillerne klarer å bli enige om hva de mener er best.

 

barezell skrev (25 minutter siden):

Og battlefront var nede for telling før det i det hele tatt ble sluppet. 

Nå er jeg ikke sikker på hva du mener her.

Battlefront 2 fikk sin siste oppdatering for ikke så lenge siden, og har alltid hatt en god del spillere.

 

Du fikk vel med deg at det var snakk om games as a service, og ikke andre tekniske problemer?

Lenke til kommentar

Litt løyen anmeldelse. Men blir ikke noe kjøp her. Trudde dette var ett singel spill noe ala spiderman. Så det var kjipt. Hadde til og med overført 800 kr til lommeboka. Får kanskje bruke dei på mafia 2.

Lenke til kommentar
Iki skrev (23 timer siden):

Battlefront 2 klarte seg utmerket, og er et prakteksempel på hvor bra games as a service kan fungere.

Battlefield V hadde noen små problemer i starten, også kjent som et hylekor, som gjorde at de forandret hele planen for spillet.

Straks de var ferdige med det, så fungerte service modellen helt fint.

 

Ellers har man jo for tiden en del populære battle royale spill som viser at modellen kan fungere.

Har du opplevd Battlefield V fra alpha, beta til "fullverdig" produkt? Jeg har det og kan konstantere følgende:

Battlefield V hadde fundamentale feil fra starten av, som preger spillet frem til i dag. Det er det desidert verste BF spillet jeg har elsket :D Tough love har det virkelig vært. For her har DICE rotet det til skikkelig. Men herrefred, har godt over 500 timer i det online på PC, så jeg har virkelig måtte gå inn i meg selv enkelte ganger og spørre meg om hvorfor i helvete jeg gidde å spille.

Live service biten er skuffende, Utrolig lite og svakt innhold sammenlignet med BF1 (og tidligere)  som jeg GLEDELIG betalte for ekstra innhold altså.  På pluss siden så satt jo ALLE med det nøyaktig samme innholdet. Men igjen så dalte jo den aktive brukerbasen til spillet i rekordfart pga. DICE sin uvitenhet om hva spillet egentlig ønsket å være.


Men...Battlefield fixen MÅ man ha ?  Så jeg spiller det enda jeg.

 

Battlefront 2 derimot er ett kjempe godt eksempel på hvordan det skal gjøres (i ettertid) ! Her drog det ett potensielt bra spill, ødelagt av å være designet for micro transaksjoner og grinding..veldig, veldig bra opp av søla
.
Nå har det utrolig mye bra innhold og er i grunn ett veldig bra spill. Så denne modellen har fungert godt det, så raskt de fikk kniven på strupen fra Dinsey ble det fart på sakene. Det skulle jo ikke være nødvendig at spillet fikk en så elendig start på livet dog. 

Men EA skjedde.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...