Gå til innhold

Upassende reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Psykake skrev (57 minutter siden):

Når denne reklamen dukker opp mellom to innlegg i en forumtråd er det "meg" eller "dere"? 

Screenshot_20200819_185243_com.android.chrome.jpg

Hei, og takk for at du sier i fra. Problemet ligger hos Google Ads, hvor slikt tidsvis kan dukke opp. Vi ser på det!

Lenke til kommentar

Apropos, dukket f. meg opp en Hivju-reklame over denne tråden?

5C732A38-44F9-412C-8C4B-83F60B71075C.thumb.jpeg.6495c9cdfd06701c63880c2876efafb2.jpeg

- Virker ikke som at det hjelper å trykke på symbolet oppe i høyre hjørne (av reklamen) og angi at reklamen er ‘Upassende’ heller; samme reklame (og link) dukker opp flere ganger :/

Jeg har begynt å rapportere reklamene på Google’s Report Phishing Page men hele Google Ads -systemet virker råttent.

 

Lenke til kommentar
Bjoolz skrev (18 timer siden):

Da beklager jeg, gjennom forumet ble dette merket som tilbakemelding til Gamer.no. 

Heisann Bjoolz. Vil bare si fra at jeg har sendt mailen din videre til annonseansvarlig hos oss. Vi prøver å luke ut disse så raskt som mulig vi også, og setter veldig pris på at du sier ifra. Tusen takk. 

Jeg svipper innom dette underforumet i ny og ne, men det er ikke den beste måten å nå oss på, nei. Vi har fremdels et samarbeid med Diskusjon.no, som står for kommentarfeltet hos oss i Gamer.no. 

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...