pierce007 Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Noen som har erfaring med batteridrevne gressklippere? Gjerne feks Ryobi+ Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Har en Ryobi hybrid der jeg kun har brukt batteri til nå. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Har en Bosch rotak, strålende fornøyd med den i hvert fall. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Har Bosch Rotak 43 her også. Stort sett veldig fornøyd, 2 batterier holder til noen hundre kvadrat med plen. Multimulch/bioklipp sliter litt ved saftig gress på våren da, så man merker jo at maskinen ikke er super kraftig. Men generelt meget fornøyd. pierce007 skrev (33 minutter siden): Noen som har erfaring med batteridrevne gressklippere? Gjerne feks Ryobi+ Mener du ryobi one+? Min erfaring er iallfall at 18v blir litt kleint til en slik oppgave. One+ har mye bra, og jeg har en del verktøy i den serien selv - men til gressklipp ville jeg vel sett på 36v eller mer. Jeg har f.eks en 36v kantklipper fra bosch og en 18v kantklipper i one+ serien. Ryobien er lett og fin, men i ren kraft faller den etter. Edit: Må vel legges til at valget ditt kommer ann på hvor mye plen du har og hvor ofte du klipper. Nå er også prisene på robot realtivt overkommelige, så det blir det på meg iallfall neste år Endret 1. juli 2020 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Ryobi har gressklipper med 18v hvor en kan bruke 2 stk batteri for mer kraft "Med kraften fra ett enkelt ONE+batteri med muligheten for å tilføye et ekstra batteri for ekstra kraft og økt driftstid" Har ikke Ryobi gressklipper selv, kun lest meg opp på systemet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Bare pass på å ta vare på batteriene. Veldig mange lader batteriene fult før de pakker det bort før sesongen. Dette var lurt på gamle blybatterier - men det tar livet av moderne lithiumbatterier. Lad de ca halvfullt og fullad det helst bare rett før det skal brukes. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Derfor en fordel å kjøpe klipper på et system man bruker hele året Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Robotklipper, ingen vei tilbake! Har du 600kvm eller mindre kan jeg anbefale mc culloch s600 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Kjøp dytteklipper, om det er å få tak i lenger, så får en trim (Uten motor) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2020 Dubious skrev (2 timer siden): Kjøp dytteklipper, om det er å få tak i lenger, så får en trim (Uten motor) Mange muligheter...https://prisguiden.no/kategorier/gressklipper?f[10336][]=Manuell Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 D0vendyret skrev (19 timer siden): Har en Ryobi hybrid der jeg kun har brukt batteri til nå. Modell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå