Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror at det blir en bra event. :) Det eneste jeg er litt redd for er at det ikke blir så mange nye nyheter som jeg håper på. Microsoft har jo allerede annonsert en del spill som kommer til XSX, så jeg håper at de unngår at det ender opp som et "reprise-show".
 
Akkurat der synes jeg at Sony sin event var glimrende. Det var nesten bare nye annonseringer der. 

Lenke til kommentar

Ikke for å være kjempenegativ her, men var Perfect Dark og Fable virkelig så store at navnet deres kan pushe konsoller i 2020? Jeg er vel selv den generasjonen som spilte orginalene, men husker ingen av de som særlig store eller populære (selv om jeg har en del timer i Fable-universet....) Og "millenials"  har vel ikke hørt om de en gang.

Lenke til kommentar

Ikke perfekt dark imo. 

Men en nytenkning av fable. Litt back to the roots. Good vs bad, masse muligheter, valg med konsekvenser, etc. Et skikkelig episk Rpg trur jeg kan trekke. Blir det sånn sims fjas som fable 2-3 så har jeg ikke troa. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (18 timer siden):

Ikke for å være kjempenegativ her, men var Perfect Dark og Fable virkelig så store at navnet deres kan pushe konsoller i 2020? Jeg er vel selv den generasjonen som spilte orginalene, men husker ingen av de som særlig store eller populære (selv om jeg har en del timer i Fable-universet....) Og "millenials"  har vel ikke hørt om de en gang.

Du tenker vel på "zoomers"? Det er en stor sjanse for at du selv er en millennial. :) Med mindre du er 40 år gammel eller eldre da?

Det er absolutt rom for å gjenopplive Fable. Serien var veldig populær i sin tid, og det var kun dårlig ledelse fra Xbox/MS sin side som gjorde at serien måtte gå i dvale. 

Perfect Dark er nok et litt mer usikkert kort. Serien oppstod pga at Rare ikke fikk beholde lisensen til James Bond etter Goldeneye og den oppnådde aldri den samme populariteten som GE64. Når det er sagt, så er det mye rom for å gjenoppfinne serien. 
-Kule våpen og gadgets
-Hemmelig agent
-Nær fremtid sci-fi / cyberpunk
-Konspirasjoner 

Ken Lobb har selv sagt at et nytt Perfect Dark ikke nødvendigvis trenger å være et FPS. Han nevnte 3rd person action-adventure med stealth.som eksempel på hva serien kan gjenoppstå som. Høres nesten litt ut som Splinter Cell...? 

Og så kan det tenkes at suksessen til Killer Instinct rebooten i 2013-2017 har gjort at Xbox har blitt mer ivrig etter å hente tilbake gamle Rare-serier. 

Jeg er bombesikker på at Fable kommer tilbake. Dog mer 50/50 når det gjelder Perfect Dark.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (2 timer siden):

EcPz_rkUMAEwc1Y?format=jpg&name=large

Endelig! Gleder meg til å se hva de har å komme med. :) Håper spesielt at Playground Games dukker opp med RPG-spillet de jobber med. Blir også kult å få se gameplay fra Halo Infinite.

XtaZ skrev (2 timer siden):

Nei uff. Blir feil med symmetriske spaker til Xbox-spill. :p

Lenke til kommentar
Leflus skrev (5 minutter siden):

Endelig! Gleder meg til å se hva de har å komme med. :) Håper spesielt at Playground Games dukker opp med RPG-spillet de jobber med. Blir også kult å få se gameplay fra Halo Infinite.

Nei uff. Blir feil med symmetriske spaker til Xbox-spill. :p

Enig! 
men hvis ser på det nest siste bildet er holderen koblet til en vanlig kontroll.

Jeg er ikke veldig hypet på xCloud, men ser ikke bort fra at det kommer til å bli brukt på sikt.

Lenke til kommentar
35 minutes ago, Leflus said:

Endelig! Gleder meg til å se hva de har å komme med. :) Håper spesielt at Playground Games dukker opp med RPG-spillet de jobber med. Blir også kult å få se gameplay fra Halo Infinite.

Nei uff. Blir feil med symmetriske spaker til Xbox-spill. :p

Enig, håper virkelig det er Fable, og Halo Infinite blir også knall å endelig få se noe fra. Håper også på noen studio acquisitions og andre ikke direkte gameplay-relaterte ting selv om jeg vet denne eventen skal være hovedfokusert rundt spill og gameplay... det er tross alt erstatningen for E3 dette her :p

Er ikke bare de symmetriske stikkene på den kontrolleren som er galt for å si det slik - hele SNES-formen er jo rimelig krise i moderne spill, og nå vet jeg ikke hva den veier, men ser for meg at den ikke veier mye og blir baktung når mobilen sitter festet til den og at at det føles rimelig grusomt å spille på den sånn generelt :p

Men kommer definitivt til å kjøpe mobilholderen utenom.

Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (1 time siden):

Enig! 
men hvis ser på det nest siste bildet er holderen koblet til en vanlig kontroll.

Jeg er ikke veldig hypet på xCloud, men ser ikke bort fra at det kommer til å bli brukt på sikt.

Jeg kommer nok til å bruke Xcloud når jeg er på besøk hos familien og sånt. Ikke at jeg tenker å spille hele tiden jeg er på besøk, men det er kjekt  å ha muligheten. Akkurat nå bor jeg så langt unna foreldrene mine at det blir for mye styr å drasse med meg Xboxen min. 

XtaZ skrev (44 minutter siden):

Enig, håper virkelig det er Fable, og Halo Infinite blir også knall å endelig få se noe fra. Håper også på noen studio acquisitions og andre ikke direkte gameplay-relaterte ting selv om jeg vet denne eventen skal være hovedfokusert rundt spill og gameplay... det er tross alt erstatningen for E3 dette her :p

Er ikke bare de symmetriske stikkene på den kontrolleren som er galt for å si det slik - hele SNES-formen er jo rimelig krise i moderne spill, og nå vet jeg ikke hva den veier, men ser for meg at den ikke veier mye og blir baktung når mobilen sitter festet til den og at at det føles rimelig grusomt å spille på den sånn generelt :p

Men kommer definitivt til å kjøpe mobilholderen utenom.

Håper på noen gøye uventede overraskelser fra eventen. Fable er jo nesten for en åpen hemmelighet å regne nå. 

Mobilholderen skal kjøpes inn ja. ?


 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...