Gå til innhold

Hva lytter du til for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av konsert opplevelser så er jo alle minneverdige, men det er to som fremstår;

Den første er Robert Plant som egentlig var en intim konsert å regne, det som var spesielt med den var grepet han hadde om alle som var der, hans person, hans "jeg" var overveldende suggerende.

Den andre er og blir min store helt Roger Waters, det som overrasket meg med ham var hvor jovial og jordnær han var i virkeligheten - det kom som et sjokk for meg som hadde forventninger til noe som lignet en gud.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja det der likte jeg, mat for sjelen som de sier...

Jeg hørte denne på studentradioen en gang på 90 tallet, har både singelen og albumet (CD) - et eller annet sted.

Husker godt når jeg var innom å bestilte den på Apollon(tror jeg), mannen bak disken så først litt skevt på meg og så ga han meg en leksjon i undergrunns sjangre og hvorfor han ikke hadde den i hylla. Lite selskap, spesielt interreserte... osv

Endret av Tyggen
Skrevet (endret)

Album koveret var ikke dette, det var lyseblått og bilde av overdelen av en høyfjellsjakke med pels rundt hetten, så kaldt ut...

Endret av Tyggen
Skrevet (endret)

Jeg finner det ikke alltid så lett å finne ord eller å forklare hvorfor jeg liker en låt, men jeg gjør så godt jeg kan...

Endret av Tyggen
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Beste musikeren i verden er den du ikke har hørt om, men her er en som ikke står tilbake for noen ihvertfall...

Endret av Tyggen
Skrevet (endret)

Denne liker jeg forde...

Har vært på konsert med Lou, hvor mange av dere kan skryte av det samme 😝

Endret av Tyggen
  • Liker 1
Gjest Slettet+513
Skrevet

Jeg har akkurat oppdaget Greta Van Fleet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...