Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Kopier innholdet uten twitternavn da. I Windows, Windowstast+shift+S, da kan du klippe ut innholdet.

Noen spørsmål til deg, @oyssol:

1.Hvorfor slettet du avstemningstråden som tydelig viste hvor negative folk er til byw VGD?

2. Hvorfor utestenger du nå brukere som er uenige med dere?

3. Mener du helt ærlig at nye VGD er brukervennlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Han spør etter link på twitter, men personlig konto (med navn altså) så Korgutt vil ikke linke, noe som er forståelig

Klar over det, men spørsmålet er unødvendig, all den tid han selv har oppgitt å bli utestengt der borte. Han trenger ingen link for å skjønne at det stemmer.

At Korgutt bremser skjønner vel de fleste. 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Korgutt said:

Ifølge vgd brukere på Twitter så har de visstnok begynt å utestenge debattanter som er uenige i omleggingen. 

Greit nok at folk er skuffet, men dette er bare vås.

Samme regler gjelder for nye VGD, og jeg tipper at det har blitt såpass varmt i toppen for endel i dag at nevnte regler har blitt brutt gjentatte ganger. 

Så det at du skriver at folk blir utestengte fordi de er uenige (jada, jeg vet at du bare refererer til en annen person) er i beste fall ondsinnet sladder for å dekke over sin egen oppførsel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Korgutt skrev (1 minutt siden):

1.Hvorfor slettet du avstemningstråden som tydelig viste hvor negative folk er til byw VGD?

2. Hvorfor utestenger du nå brukere som er uenige med dere?

3. Mener du helt ærlig at nye VGD er brukervennlig?

Svaret vil nok man finne i neste nyhetsoppdatering .................................... i Nord-Korea. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, SirOwen™ said:

Greit nok at folk er skuffet, men dette er bare vås.

Samme regler gjelder for nye VGD, og jeg tipper at det har blitt såpass varmt i toppen for endel i dag at nevnte regler har blitt brutt gjentatte ganger. 

Så det at du skriver at folk blir utestengte fordi de er uenige (jada, jeg vet at du bare refererer til en annen person) er i beste fall ondsinnet sladder for å dekke over sin egen oppførsel. 

Spot on.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, SirOwen™ said:

Samme regler gjelder for nye VGD, og jeg tipper at det har blitt såpass varmt i toppen for endel i dag at nevnte regler har blitt brutt gjentatte ganger.

Kanskje du kan svare på hvorfor jeg ikke kan logge inn på VGD etter at jeg fikk en advarsel om spamming, det var kun en link til discord og diskusjon,. Og hvor lenge skal dette vare?  Gavekort er MOD og tydeligvis ansvarlig for alle som er kicka ut. 

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (4 minutter siden):

Greit nok at folk er skuffet, men dette er bare vås.

Samme regler gjelder for nye VGD, og jeg tipper at det har blitt såpass varmt i toppen for endel i dag at nevnte regler har blitt brutt gjentatte ganger. 

Så det at du skriver at folk blir utestengte fordi de er uenige (jada, jeg vet at du bare refererer til en annen person) er i beste fall ondsinnet sladder for å dekke over sin egen oppførsel. 

Aner du hvem jeg siterer? Tror du dette er en debattant som har vært på kant med Øystein eller dere som moderatorer? Da vil jeg tro at du er på rimelig tynn is.

Lenke til kommentar
1 minute ago, startelver said:

Kanskje du kan svare på hvorfor jeg ikke kan logge inn på VGD etter at jeg fikk en advarsel om spamming, det var kun en link til discord og diskusjon,. Og hvor lenge skal dette vare?  Gavekort er MOD og tydeligvis ansvarlig for alle som er kicka ut. 

Det er ingen av oss "faste" VGD-moderatorer som har utestengt noen som helst, men når det gjelder linker til discord vet jeg at de ble postet i flere tråder. Husker ikke hvem som postet alle linkene, men tipper det har blitt vurdert som spam allikevel. Om det ikke var du som var ansvarlig for det, har jeg ikke annet råd enn at du må ta det opp med Øystein. Vi "vanlige" mods har ikke tilgang til personopplysninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...