Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (16 minutter siden):

Hvorfor er det så ubrukelig dette forumet da?
 

Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først
Trådet visning er ikke valgfritt
Eldre tråder drukner -bare nyeste tråd vises (om man ikke leter seg i hjel og trykker som en gal på alle "tema")

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (8 minutter siden):

Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først

Er sikkert litt uvant i begynnelsen, men hver gang man skriver noe havner det i mine innlegg tror jeg, eller du kan velge favoritt. Det kommer samme sted. Så når man klikker mine innlegg øverst til venstre, så kommer alle trådene dine opp. Og de som har nye innlegg står øverst. 
Savner litt sidebaren da, det skal sies.

Lenke til kommentar
Elgen. skrev (25 minutter siden):

Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først
Trådet visning er ikke valgfritt
Eldre tråder drukner -bare nyeste tråd vises (om man ikke leter seg i hjel og trykker som en gal på alle "tema")

Ja, dessverre kan altså flere år gamle tråder, med null svar, men likevel en pil oppatt, utgjøre den hele forskjell, i hva en vil finne av tråder, eller ei. Synd, for noen av de mest besøkte/besvarte, blir dermed (slik ståa er akkurat nå) drukna og slengt helt tilbake, utallige sider, og en skal være meget tålmodig for å gå 20, 30 eller flere sider tilbake, for å lete opp en tråd.

Savner også en søkefunksjon til å lete opp tråder, men ble overrasket at de få trådene man selv har startet, ikke vil dukke opp lengre i min egen bruker profil. Håper uansett på noe bedring fremover, men inntil da, vil jeg nok ikke poste der inne, bare se an litt, fra tid til annen, om det er noen positiv forandring.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar

Tror jeg går å legger meg igjen
 

Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Savner også en søkefunksjon til å lete opp tråder, men ble overrasket at de få trådene man selv har startet, ikke vil dukke opp lengre. Håper uansett på noe bedring fremover, men inntil da, vil jeg nok ikke poste der inne, bare se an litt, fra tid til annen, om det er noen positiv forandring.

Samme her, akkurat nå er det VG Debatt (altså intern debatten om VGD) som er mest aktiv
Men i følge Øystein så holder de på for harde livet så jeg avventer og benytter ikke alle skjellsordene jeg har lært meg (er tross alt halvt nordlending) Det skjer tross alt ikke så mye nå midt på sommeren etter at EM er over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr.Meep skrev (1 minutt siden):

Er VGD nede? Får bare opp siden ikke funnet av alt jeg gjør

Hei. 

Nei, jeg får tilgang til den. Kanskje det er litt overbelastning akkurat nå.  Opplevde lignende igår. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Frank.N.Steen skrev (12 minutter siden):

Ja, dessverre kan altså flere år gamle tråder, med null svar, men likevel en pil oppatt, utgjøre den hele forskjell, i hva en vil finne av tråder, eller ei. Synd, for noen av de mest besøkte/besvarte, blir dermed (slik ståa er akkurat nå) drukna og slengt helt tilbake, utallige sider, og en skal være meget tålmodig for å gå 20, 30 eller flere sider tilbake, for å lete opp en tråd.

Har du brukt Reddit før? Gamle tråder dør fort ut. Det er lagt opp til at nytt innhold blir populært kjapt, ikke at gammelt innhold holder seg gående forever. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Hva da med denne tråden? Opprettet 11.februar i fjor og er rimelig populær vil jeg si
Den blir nok gående en god stund til som situasjonen er nå

Vi får se. Litt av poenget er at samletråder ikke er en særlig god måte å drive et forum på. Det er fint at denne tråden er i livet men sånn er det også i tradisjonelle fora. Jeg skal ikke med sikkerhet si at det blir sånn som jeg nevner men jeg tviler på at alt som har blitt postet tidligere bare plutselig dukker opp fordi det er så populært med tannens tid. 

Vi får se. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...