Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

ElSutrekuk skrev (2 minutter siden):

Utvilsomt. Så gnåler han om at det er nå de skal begynne å utvikle forumet for oss, lytte til brukerne, bla bla. Hvorfor hastverket med å lansere det halvferdige rælet. Det var ingen debattanter som hadde det travelt, kun han. 

Fikk svar om hvordan man linker nå
Er ikke helt fornøyd med svaret - ble bl.a henvist til dette:https://www.markdownguide.org/basic-syntax/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dette var planen til Øystein, få alle over på diskusjon!!!!  Makan til søppel har jeg aldri sett før faktisk og det skal godt gjøres- 

Jeg har enda ikke funnet ut hvor off-topic er og har brukt 10 minutter på å rote.  Fy faen det skal ikek være mulig. 

Et vanlig forum , hvor vanskjelig er det å få til ?????????`?  


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
startelver skrev (2 minutter siden):

Og dette har Øystein godkjent ?  

Hva er navnet på den programmereren som har greid å lage dette makkverket?  Nettopp kommet ut av VGS?  

Da blir det Diskusjon fremover, med mindre Øystein angrer seg.  Dette  er nemlig et forum, hva det andre er aner jeg ikke enda. 

 

Godkjent? Er det ikke Øystein som har aktivt pushet det?

Husk at VGD og Diskusjon er samme ulla. Samme ledelsen. De har bare ikke begynt å renovere Diskusjon ennå.

Endret av Mortyboy96
Lenke til kommentar
startelver skrev (3 minutter siden):

Hva er navnet på den programmereren som har greid å lage dette makkverket?

Er vel Øystein selv. Har nok fått beskjed av Steiro å lage det billigst mulig. Det vil ikke være første gangen Steiro prøver å knekke VGD. Ser ut som han er i ferd med å lykkes. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...