Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Min lege vet jo hvilke verdensdeler jeg frekventerer så det er jo mulig at din lege er uenig med min?

Jeg fikk i grunnen beskjed om at det ikke var stor fare så lenge jeg ikke reiste utland uten å ha tatt påfyll, så det kan jo være noe i det du skriver da. Men poenget står fremdeles der at man bør ha påfyll etter et gitt antall år. Men tydeligvis er det ikke så akutt med mindre man har et utbrudd.  

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk i grunnen beskjed om at det ikke var stor fare så lenge jeg ikke reiste utland uten å ha tatt påfyll, så det kan jo være noe i det du skriver da. Men poenget står fremdeles der at man bør ha påfyll etter et gitt antall år. Men tydeligvis er det ikke så akutt med mindre man har et utbrudd.  

Nå aner jeg ikke om fastlegen min vet om sprøytene jeg fikk før jeg dro til Kina, siden dette ble gjort hos en annen lege. Kan være noe der da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Nå aner jeg ikke om fastlegen min vet om sprøytene jeg fikk før jeg dro til Kina, siden dette ble gjort hos en annen lege. Kan være noe der da?

Skal ikke spille noen rolle om hvem som har gitt deg dem. Men det skal ligge i datasystemet med mindre det er privat du har gått til, da tror jeg muligens de har mindre tilgang og ikke nødvendigvis har tilgang til kjernejournalen din, i don't know. 

Men uansett så er det greit å være obs på dette. :)

Jeg må bare presisere at jeg mener du har rett i det du skriver at så lenge du ikke drar til utlandet så er det helt OK å ikke få påfyll, men det er veldig viktig å gjøre det om man skal til land der hvor Polio og alle disse andre sykdommene enda ikke er utryddet som f.eks i enkelte asiatiske land. 

 

Fy søren så vimsete jeg er i hodet i kveld. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

?

Er du sjokkert over at jeg er enig i at baksnakking er en uting, og at folk som driver på med det er noen idioter? :p 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden):

Jeg må bare presisere at jeg mener du har rett i det du skriver at så lenge du ikke drar til utlandet så er det helt OK å ikke få påfyll, men det er veldig viktig å gjøre det om man skal til land der hvor Polio og alle disse andre sykdommene enda ikke er utryddet som f.eks i enkelte asiatiske land. 

Tror vi snakker litt rundt hverandre, barna har vaksinene sine jeg og fruen også, sikkert derfor jeg ikke tar det så alvorlig. Men det er ikke bestilt sommerferie ennå da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (5 minutter siden):

Folk baksnakker andre fordi de er rare/sære. Altså den som blir snakket om. Biggus Dickus har blitt utestengt fra VGD fordi jeg rapporterte ham for spamming for en uke siden. Sikkert noe bra i han og, men han fortsetter jo i samme stil her på diskusjon.

Hva som skjer på VGD har jeg og vi andre moderatorer lite til ingen interesse av å høre om. Vi forholder oss kun til det som skjer her på forumet. 

Om det er noe dere mener bør fjernes så rapporterer man det så ser vi på det. Utover det så stopper dette her. 

Og som alltid.. Denne meldingen skal ikke kommenteres i tråden.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Homeland S08 er helt rå.

Lenge siden jeg har sett den serien. Begynte å bli litt kjedelig sist jeg så det, men en utrolig serie selv om det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Nei, da tar jeg dynen fatt. Opp i ringa med Google Analytics igjen senere i dag. Null forelesning, kanskje jobb. Ingen eksamen, halleluja.

Dette til informasjon

Mvh

Kos deg med Google da. :)

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (6 minutter siden):

Er du sjokkert over at jeg er enig i at baksnakking er en uting, og at folk som driver på med det er noen idioter? :p 

Jeg mener at folk som oppsøker forum for å se hvem man kan "krenke" er folk man bør holde seg unna. Om de er idioter må andre svare på, men om målet er å krenke andre har de ingenting på forumet å gjøre. Eksempel fra i kveld: "Hvordan er været i Trondheim i kveld?" Hvor mange ganger har vedkommende skrevet dette? Det er ikke slik vi ønsker å konversere, dessverre er det andre som  gjør det. 

Når vi slipper dette er det en meget fin tone her inne. Ta det ad notam.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...