Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Konspirasjonsteoriene hagler. Utrolige scener.

Noen har utrolig lite å holde på med.

Men hva tror dere funker best hvis man får den Corona-snue? For meg står det mellom den årelating og de igler. Hva tror d'herrer?

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Noen har utrolig lite å holde på med.

Men hva tror dere funker best hvis man får den Corona-snue? For meg står det mellom den årelating og de igler. Hva tror d'herrer?

Jeg vurderer fortløpende å flytte opp i fjellene, men foreløpig eneste tiltak er å ta tran hver dag.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt i Corona-tråden både her og på VGD. Veldig mange som er interesserte i å påberope seg tittelen "hva var det jeg sa" og sånt. Kildekritikken er fraværende og panikken begynner å bre seg. Jeg avventer et par uker før jeg kommer tilbake med en utfyllende rapport og min konklusjon. Eventuelt logger jeg av Internett i et par uker.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (9 minutter siden):

Etter å ha lest litt i Corona-tråden både her og på VGD. Veldig mange som er interesserte i å påberope seg tittelen "hva var det jeg sa" og sånt. Kildekritikken er fraværende og panikken begynner å bre seg. Jeg avventer et par uker før jeg kommer tilbake med en utfyllende rapport og min konklusjon. Eventuelt logger jeg av Internett i et par uker.

Var vel noe lignende med SARS for noen år siden, dro frem og tilbake gjennom Hong Kong da også, ingen problemer

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Var vel noe lignende med SARS for noen år siden, dro frem og tilbake gjennom Hong Kong da også, ingen problemer

Jeg håper det ikke tar av helt selv om det er endel flere dødsfall enn SARS med dette allerede. Men vi får se i løpet av de neste par ukene hvordan utviklingen blir både her hjemme og i Europa. Foreløpig er jeg ganske rolig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så lenge man ikke er gammel og har et OK imunforsvar så skal det gå heeelt fint. 

Lurer dog på om det er en god ide å ta vaksiner jeg ikke har tatt på 10+ år.. Kanskje det er påtide med en påfyll?  

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Lurer dog på om det er en god ide å ta vaksiner jeg ikke har tatt på 10+ år.. Kanskje det er påtide med en påfyll?  

Det skal man vel ikke trenge siden vaksiner trigger immunforsvaret til å lage egne antistoffer i voksen alder i hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...