Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

De har jo da lommet 25 laken, men hvor meget har den Son lommet sist uke? Utroligt at det fremdeles eksisterer bookmakers, slik hanner flår demmer.

Son har dessverre brukket den arm og sitter nu hjemme i sitt eget hjem. Han drikker te. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Biggus Dickus skrev (40 minutter siden):

Hva er vitsen med å diskutere brukere på vgd her ?

Oppheng i Son mange av dere 

Hvor da? Vet ikke om du har fått det med deg, men Son, som spiller for Spurs, har brukket armen. 

Endret av Yiddo10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finner det underlig at noen(de samme) hele tiden skal legge seg borti hva som diskuteres/omtales her. Er det innen rimelighetens grenser, så må det vel være greit? Og man MÅ jo ikke på død og liv være her hvis man ikke liker innholdet. Det er vel fritt frem å starte sin egen trivseltråd, hvis man ønsker det?
Hos noen minner dette om askese. Det er en grunn til at ikke mange driver med det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg får aids av alle de som skriver "liker tur i skog og mark" på Tinder. Kødder ikke når jeg sier at 8 av 10 har denne ultraklisjéen i profilteksten sin. I tillegg er jo turer i skog og mark djevelens verk.

For ikke å snakke om smartingene som har satt søkesentrum i Oslo, når de selv bor i Bergen, Trondheim, Bodø osv. Jepp, jeg setter meg på første fly for å ta en kopp kaffe...not!

??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...