Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (5 minutter siden):

Hvorfor i h...... har ingen funnet opp et sjokoladeplaster?? Hvorfor skal røykerne ha enerett på det?

Livet er ikke enkelt :(

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Granca said:

ligger i badekaret

Altså, aldri skjønt cluet med å ligge (lenge) i badekaret. Jeg gjorde det selv for endel år siden, men det var i et innendørs boblebad jeg hadde på det ene badet, hvor man i tillegg hadde varmeelement som holdt boblevannet varmt. Da var det fett å ligge der å se på fotball på vegg-tv'en. Etter 2 timer så jeg jo ut som en rosin, men ble kjapt til en spenstig drue igjen.

I tradisjonelt badekar blir jo vannet kaldt etterhvert. 

Og så bør man selvsagt dusje etterpå, man har jo ligget i egen møkk :p 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

I tradisjonelt badekar blir jo vannet kaldt etterhvert

Altså, her etterfylles det stadig vekk med varmvann. Persen er faktisk 9 timer!
Jeg meldte meg på en pokerturnering(11 dollar) hos PS for en del år siden, i 06-tiden. Det gikk bra, og jeg tror jeg var på finalebordet ca ved 12-tiden. Men det tok sin tid før folk gikk ut, og klokken ble ca 15 før jeg satt alene igjen. 5000 dollar rikere. Dollaren sto i ca 6 kr den gang, men pengene har bare stått der, og har jo nå steget til langt over 9. Må vel finne en måte å ta dem ut på...

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Granca said:

5000 dollar rikere. Dollaren sto i ca 6 kr den gang, men pengene har bare stått der, og har jo nå steget til langt over 9. Må vel finne en måte å ta dem ut på...

Da kan du bruke dem til et boblekar med varmeelement. Så slipper du å etterfylle så mye varmt vann at Greta kommer og tar deg.

Med mindre du vil at hun skal komme, da..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Da kan du bruke dem til et boblekar med varmeelement. Så slipper du å etterfylle så mye varmt vann at Greta kommer og tar deg.

Med mindre du vil at hun skal komme, da..

Først må jeg som sagt finne en måte å ta dem ut på... Greta er uønsket i badekaret.
Her nede er det forøvrig såpass varmt i lufta at det tar laaang tid før vannet blir for kaldt.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Hva tenker du nå da Granca, etter fire måneder ved bassenget og spaserturer. Er dette livet for deg?

Det er deilig, ja. Ble dessverre noen avlysninger av besøk grunnet sykdom(ikke jeg) og div, så det ble litt mindre selskap enn forventet. Men jeg lever et slaraffenliv, og det liker jeg godt. Får se til neste år hvor mange måneder det blir. Kommer litt an på damesituasjonen hjemme også. Que sera, sera.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
G skrev (4 minutter siden):

Hva koster oppholdet typisk pr. mnd. når man får til en avtale om et litt lengre opphold?

Jeg betaler 850 euro/mnd inkl vann, strøm og internett nå. Gjennom et firma. For 65 kvadrat, to soverom(a to senger), kjøkken og balkong. Leier på et leil-hotell der de har solgt ut noen leiligheter til private.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

@Granca

Ok, så dersom en runder det til ca. kr 9.000,- så blir det ca. kr 300 pr. døgn da.

Er det med eget kjøkken i leilighet og uten at de spanderer noen som helst måltider som frokost eller andre typer måltider det da?

Finnes bassengfrie ordninger hvor en kan spare noen tikroner pr. døgn, for bassengvedlikehold daglig må jo betales for (innbakt i leien)?

Endret av G
Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Det er deilig, ja. Ble dessverre noen avlysninger av besøk grunnet sykdom(ikke jeg) og div, så det ble litt mindre selskap enn forventet. Men jeg lever et slaraffenliv, og det liker jeg godt. Får se til neste år hvor mange måneder det blir. Kommer litt an på damesituasjonen hjemme også. Que sera, sera.

Det er bra. Flott at du lever slik du ønsker, ble skilt for ti år siden og flyttet til ei flott leilighet. Hadde det egentlig veldig bra, men så var det nåværende frue da som kom a knocking, av og til tenker jeg at jeg ikke skulle "åpnet døra". Men vi har to flotte barn så man kan ikke klage heller, og et flott sted på Filippinene. Man ønsker seg imidlertid litt mer alenetid slik det var før ...

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
G skrev (3 minutter siden):

@Granca

Ok, så dersom en runder det til ca. kr 9.000,- så blir det ca. kr 300 pr. døgn da.

Er det med eget kjøkken i leilighet og uten at de spanderer noen som helst måltider som frokost eller andre typer måltider det da?

Finnes bassengfrie ordninger hvor en kan spare noen tikroner pr. døgn, for bassengvedlikehold daglig må jo betales for (innbakt i leien)?

Det er hotellets basseng, så nei til det. Ingen mat på hotellet, Heldigvis! Har kjøleskap, fryser og kokeplater. Mat er meget billig på butikken. Ca 100 kr kiloen for kokt skinke, salami og sånt. Kan jo leie ut hjemme også. Mange nordmenn går vel i pluss på å bo her, på den måten...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...