Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
G skrev (5 minutter siden):

Det er jo liten vits. Bedre å gå for "fir-verdig" vaksine da.

Ja, men de var tom for det så da gikk vi for det som var tilgjengelig der og da. ? 

Det morsomme med det hele var jo at hamsteren bet meg og det var grunnen til at jeg tok vaksinen. Legen anbefalte meg å ta det for å være sikker og jeg følte det var en god ide siden jeg ikke hadde tatt stivkrampen på mange år. 

Den lille rakkeren gjorde det for noen uker tilbake igjen.. Luktet sikkert mat av tommelen så tok han er saftig bitt.. 

Grunnen til at jeg tok det litt ekstra alvorlig når jeg vaksinerte meg var fordi han holdt fast i tommelen i over 30 sekunder! Han holdt så godt fast at jeg ikke klarte å få han løs.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (14 timer siden):

Grådige spanjoler i en sviktende økonomi vil vel ha hva de kan få?

Ja, de tror visst det er lurt. Litt som drosjenæringen i Norge. ''Hvis vi ikke har kunder, så skrur vi bare opp prisene til de få vi har igjen.'' Mulig at det ikke finnes bedriftsøkonomer (som jeg er) her nede. Tenker omtrent like langt som nesa rekker.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (13 timer siden):

Hva er rekorden deres i antall dager uten å dusje?

Er på 8 nå

Kan gå måneder når jeg er i Norge. Men det er fordi jeg bader hver bidige dag. I timevis. Ser tv-serier, spiller poker, chatter. You name it. Mitt favorittsted på jord. Har badekar her også(forsikret meg om det da jeg bestilte)

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (12 timer siden):

om målet er å krenke andre har de ingenting på forumet å gjøre. Eksempel fra i kveld: "Hvordan er været i Trondheim i kveld?" Hvor mange ganger har vedkommende skrevet dette?

Nettopp. Og dette individet vet jo at jeg er i Spania. Dette er ren flaming. Gang på gang på gang. Til det kjedsommelige. Og endeløs hinting om hvor mange homser det er her i Playa. Og det er det. Men jeg er hetero. Det stopper ham ikke. Det samme med den utestengte. Dette har absolutt ingenting i en tråd å gjøre. Ren personforfølgelse. Derfor er stemningen mot enkelte som den er.

Lenke til kommentar
lsklars skrev (37 minutter siden):

Bader i egen avføring du da. 

Dette er korrekt. Bader absolutt hver dag da, så det rekker vel ikke å bli så mye møkk på kroppen som du synes å tro. Kan ikke være så veldig usunt, for jeg har ikke vært forkjølet siden 80-tallet. Ikke vært sykmeldt en time av mitt liv. Dessuten er karbad 100% velvære. Kan ikke verdsettes høyt nok i penger!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt badekar hjemme er ganske så stort. Noe av det deiligste jeg vet er å bade med ei dame, sippe til litt slalombrus og høre musikk. Og så ender det alltid med sexing, og det er heller ikke noe minus...

Men nå: Ut og spasere i solen. Vindstille i dag, så det er varmt å gå. Kanskje jeg heller flanerer enn spaserer. Vet ikke hva som er saktest...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må bare informere om at sjokolade er djevelens verk. Det er så sinnsykt godt, og jeg tipper at kakaobønner er mer avhengighetsskapende enn nikotin. Jeg MÅ bare ha det, og da suger det flaggermuspung at de er stappfulle av kalorier. 

I forrige uke var det tilbud på alle sjokoladeplater fra Freia (200 grams), 4 for 99 kr. Avhengig som jeg er, kjøpte jeg selvsagt 4 plater. Det er dermed 4000 kcal rett inn i fettlageret.

Hvorfor i h...... har ingen funnet opp et sjokoladeplaster?? Hvorfor skal røykerne ha enerett på det?

frustrated jim carrey GIF

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...