Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Stormoen33 said:

Han drikker alt mulig tror jeg, men han har diabetes, så det kan kanskje ha noe med alkoholtoleransen hans å gjøre.

Hørte om en fyr som hadde diabetes og likte å drikke øl. Han døde til slutt av drikkingen pga. den underliggende diabetesen. Synd for han for samfunnets del veldig bra skolert og dyktig i yrket sitt (kjemiker).

Lenke til kommentar
G skrev (2 minutter siden):

Hørte om en fyr som hadde diabetes og likte å drikke øl. Han døde til slutt av drikkingen pga. den underliggende diabetesen. Synd for han for samfunnets del veldig bra skolert og dyktig i yrket sitt (kjemiker).

Slik jeg har forstått det så har de en insulinpumpe som måler blodsukker og slikt og injiserer når det trengs, men det er uansett ikke helt heldig. Han hadde noen episoder i ungdommen som kunne gått galt, men den gang måtte man måle og sette sprøyte selv.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Slik jeg har forstått det så har de en insulinpumpe som måler blodsukker og slikt og injiserer når det trengs, men det er uansett ikke helt heldig. 

En kamerat av meg hadde diabetes og likte å drikke (da vi var typisk 18-20 år). Det var et helvete å gå på byen med ham fordi det alt for ofte endte opp med at vi måtte få ham på sykehuset til pumping.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (Akkurat nå):

En kamerat av meg hadde diabetes og likte å drikke (da vi var typisk 18-20 år). Det var et helvete å gå på byen med ham fordi det alt for ofte endte opp med at vi måtte få ham på sykehuset til pumping.

Ville sett bekmørkt på en bytur.

Lenke til kommentar

Vi har forstått at Granca ikke liker musikk som er hardere enn Enya, men hvilken sjanger kan dere ikke høre mer enn 2 sekund på?
Jeg er ganske altetende men når det kommer til trance/dance (ravemusikk) får jeg eksem. 
Svesnktoppar er og en sjanger jeg får diarë av. 
Ikke bokstavelig da, men dere tar poenget.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Spoiler

 

beklager, en artist som er forbunet med pride shows her.. Må bety at jeg har relativt god musikksmak da. Fordi homser har god smak generellt? Spør for en venn.

noen flere:

Spoiler

 

Denne liker jeg godt, har litt rytme i seg:

Spoiler

 

Kommer aldri til å gå lei denne artisten. Men er lenge siden jeg har lyttet til henne nå. Må bare la være å lytte for mye til god musikk, så man ikke går lei det.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Vi har forstått at Granca ikke liker musikk som er hardere enn Enya, men hvilken sjanger kan dere ikke høre mer enn 2 sekund på?
Jeg er ganske altetende men når det kommer til trance/dance (ravemusikk) får jeg eksem. 
Svesnktoppar er og en sjanger jeg får diarë av. 
Ikke bokstavelig da, men dere tar poenget.

Absolutt alt heavy. Blir sprø av det. Ørene hater! Eksperimentell jazz er fysj. Kan såvidt utstå vanlig jazz, blues. Folk og klassisk går greit. Dubstep og triphop og sånt styrer jeg unna. Likker rolig, pop, RnB, dance, techno, det meste av rap og house. Poenget er vel at ørene mine liker det mest mulig melodiøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...