Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
25 minutes ago, Granca said:

Jeg blir bare i bedre humør, men aldri overstadig. Har dere lagt merke til at INGEN som er teite fra før blir bedre av å drikke? ALLE dem blir bare enda verre! Uvirkelig. Kanskje alkohol forsterker personligheten?

Jeg har hørt noen mene at alkohol får folk til å lettere finne på å skape seg. Har hendt meg. Er du ikke særlig full, så har du ingen god grunn for å skape deg mer enn når du er edru. Men folk liker vel bedre "fylla har skylda" forklaring på ting, enn sannheter så :wee:

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Høres ut som ex-svogeren min

Han er ikke skilt,, så det er nok ikke ham da. Grunnen til at han skulle ta opp de skalldyrgreiene var at han hadde laget sjøkreps med pesto dagen før og sendt meg et bilde, noe jeg ikke svarte på. Så da var det duket for belæring om skalldyr kvelden etterpå.?

Lenke til kommentar
21 minutes ago, Granca said:

Har en sjelden gang opplevd at bra folk blir idioter i fylla, men aldri omvendt.

Stod i baren et sted en gang relativt edru så tidlig på kvelden, også var det en fortvilt kar som begynte å betro seg til meg. Han fortalte hvordan kompisene hans hadde rådet han om å forlate kjæresten sin. Kjente jo ikke fyren, og hadde jo ingenting å tape på å gi det rådet han ønsket å høre. Så jeg lyttet litt og kom sammen med han fram til konklusjonen som han ønsket å høre at han burde bli i forholdet. Han greiet ut om hvor snill og god jente det var. Fikk spandert øl på meg som takk ?:lol:

Endret av G
Lenke til kommentar
Just now, Granca said:

Noen kan aldri gi seg i tide i hvert fall. Skal absolutt begynne å shotte når de allerede er møkkings. Lurt!

Nå drikker ikke jeg sprit, men jeg har faktisk også det problemet at jeg ikke er flink til å stoppe når jeg først drikker. Det er faktisk noe jeg tidligere har bekymret meg litt for siden jeg har hatt en del alkoholisme i familien. 

Drikker jeg kun øl så går det stort sett bra siden man da blir både mett og trøtt. Men jeg elsker rødvin og den har dessverre ikke den samme effekten.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
59 minutes ago, Granca said:

Uhyggelig mye mas om franske sanger cette nuit. Har ikke mange. Tar en fra nabolandet Italia i stedet. Liker jo rolige..:

 

Du, jeg må innrømme at det er svært få av de låtene du har presentert i tråden, som har fenget meg. Vi må være litt skjevt i alder, eller ha alt for forskjellig smak.

Booty time:

Her er ei skreppe jeg egentlig ikke synes er noe særlig fantastisk talent, annet enn at det melodiøse med denne låten lyder ok nok i mine ører:

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...