Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Ale-Fawk said:

Kvinnelig rap gir meg halvveis diare, men spiser det meste.

hehe. Tror det viktigste blir å være åpen. Vi har sikkert alle et vidt spekter av typer låter vi kan like. Selv har jeg ungdommen min i fra når heavy metal var på sitt beste i historien. Kan sykt mangen navn på slike grupper utenatt, fordi mange klassekamerater var i ekstase over disse, gikk med dongeri og skinnvester med store fanbroderier av dem på ryggen, og en haug nagler i klærne. Med de rette skoene til så var man tøff den gang :wee:

Lenke til kommentar

Vel vel, tenk så kjedelig det hadde vært om alle hadde lik musikksmak.
Jeg husker en gang jeg var full og litt lei. Så jeg spurte en dame ved siden av meg hvilken musikk hun likte.
"Alt" var svaret.
Jeg var litt kranglelysten og ble satt ut av svaret. så jeg spurte om hun likte korpsmusikk og jodling.
"Nei nei" 
SÅ IKKE SVAR ALT DA!
Jeg gikk alene hjem den kvelden, forståelig nok.

Endret av dengelgen
Skriveleif
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Jeg har knullet til Slayer

Det var et band fra den tiden jeg nevnte ja. Andre som de i klassen likte godt var AC/DC naturlig vis. Iron Maiden, Twisted Sisters, Def Leppard, Judas Priest, Black Sabbath, Metallica, Megadeth, Motörhead, Venom, Mötley Crüe, W.A.S.P, Poison tror jeg, Anthrax. Må innrømme at mange av disse kom lett på hukommelsen, mens noen kom lettere etter googling.

Kristendomstimene på skolen var noe helt særegent. Vi hadde en fanatisk kult-kristen kristendomslærer også hadde du alle disse i klassen som ønsket å spør ut læreren om alt mellom himmel og jord i fra Johannes åpenbaring. Da fikk vi mange råd kan jeg fortelle. Blant annet skulle man ved dommedag klatre høyt oppå et fjell må vite og greier. Slipper å lese bibelen på ny :lol: (aldri lest den fra perm til perm uansett). Det må være den sprøeste kristne bokstavlærde jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...