Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

 

Kan for øvrig bekrefte at Nærsnes er vakkert. Kåret til Norges nydeligste sommersted 20 år på rad.

Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger.

Det er såpass ja -regner med Willy Haugli har satt inn alt personell medregnet ridende politi

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger.

Har dykkan hørt om drikkeleken "pryyyyympen går"?

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. 

Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten.

Har spilt mye tennis på Ramton, men ikke prøvd minigolfen. Ser veldig liten ut ja. Vi burde møtes å ta en pils ila sommeren, Yiddo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...