Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden): Cher var virkelig i Burlesque (2010) kan jeg ikke anbefale AVOID AVOID ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden): og har løpt gjennom vegger og fjell for å komme seg laaangt bort. Husker jeg satt på et tog med en eldre finne (som kun snakket finsk) Han var veldig fascinert av den norske naturen som vi dundret gjennom (tror det var det han mente med diverse lyder og håndbevegelser) I den situasjonen hjalp det ikke hvor mange serier, filmer eller fotballkamper jeg hadde sett. Kunne ramset opp navnene til noen finske skihoppere men tror ikke det hadde hjulpet nevneverdig ;D 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Burlesque (2010) Aldri hørt om, så kanskje like greit. Så henne vel sist i Mamma Mia oppfølgeren, og, vel ikke en forferdelig film, men tja, holdt mer enn nok med en gang. Likevel, små artig den lille cameoen til Bjørn og Benny. The Witches of Eastwick (1987) hadde jeg nesten glemt, når man først er inne på Cher, dessverre ei som ble litt "for mye", synd for George Miller sto for regien, og manglet ikke på talent foran kamera heller, men sett 2-3 ganger og greier bare ikke å komme meg over 5/10 ratingen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Hadde det bare kommet en eneste film i året på nivå med Moonstruck, Il Postino, Johnny Stecchino, Cinema Paradiso og Amelie i året, så hadde jeg vært meget fornøyd! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Morgen God, alle gretne gamle gubber!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Fortsatt ikke mørkt her. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke mørkt her. Blir som den natten her om dagen hvor jeg lå våken, Moen. Lyst hele natten Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Takk for tommel nr. 1000 på VGD forøvrig. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): I den situasjonen hjalp det ikke hvor mange serier, filmer eller fotballkamper jeg hadde sett. Kunne ramset opp navnene til noen finske skihoppere men tror ikke det hadde hjulpet nevneverdig ;D Hadde ei "lignende" episode i tenårene, som håpløst forelska, og var jo da avstands forelska attpåtil, noe som sjeldent blir noen stor suksess,, spesielt når man endelig får litt alene tid med sin "utkårede". Skjønte tidlig ut at kjemien var alt annet enn ei god "match", og der alt jeg likte og interesserte meg for, var hun åpenbart likegyldig til, men grensa ble nådd når hun hatet Manchester United, heiet på Barcelona og Liverpool, mislikte Arnold Schwarzenegger, og ja, da hjalp det ikke på hvor enn pen og deilig hun enn var. Vi kom ikke lengre enn ei klein rolig dans og så var den kvelden bare å glemme. Kunne like gjerne dansa med et romvesen, slik føltes det, for hvem var denne dama? Ikke min drømmejente, det var helt sikkert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Blir som den natten her om dagen hvor jeg lå våken, Moen. Lyst hele natten Men med hytte her i traktene må du da være vant til detter sommerfenomen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke mørkt her. Leste litt på den andre siden og jeg er MEGET glad vi har dette flotte forumet! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 14 minutes ago, Frank.N.Steen said: finnes jo de som ikke vet hva Seinfeld er, 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Kokte for flere i kveld. Skjønner det godt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Leste litt på den andre siden og jeg er MEGET glad vi har dette flotte forumet! Det er bare trist rett og slett. Trolling over en lav sko. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Brukbart lyst her, men litt blå lysstemning. Månen oppe. Virker som den er rett borti her, men det er nok ikke riktig. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Kokte for flere i kveld. Skjønner det godt. Satt og vurderte om jeg bare skulle skrive noe som hadde fått meg utestengt. Var ikke langt unna. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Men med hytte her i traktene må du da være vant til detter sommerfenomen? Jau men sjølvsagt. Eg e oppfinneren av detter fenomen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Blir som den natten her om dagen hvor jeg lå våken, Moen. Lyst hele natten Du hadde ikke overlevd midnattsol, tenker jeg? Har slekt i N-Norge og det er virkelig noe alle nordmenn må oppleve i livet -skal ta turen i sommer også, det er i hvert fall planen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Leste litt på den andre siden og jeg er MEGET glad vi har dette flotte forumet! Offtopic trådene på den andre siden har etterhvert blitt bare bortkastet tid. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Kokte for flere i kveld. Skjønner det godt. Så Smurfen hadde noen veldig gode poenger der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg