Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (14 minutter siden):

I går kveld ble jeg veldig trist av å se på CNN om George Floyd
I dag er ikke humøret så mye bedre med det våset og pisset som blir postet på vgd (av 2 brukere)

Forferdelig trist det som skjer nede i USA, og det blir ikke bedre med voldelige politifolk og en noldus som president. Kombinasjonene av alt gjør det veldig farlig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HYYYL skrev (Akkurat nå):

Er vel noen år siden han var i et forhold?

Ikke så lenge siden han hadde i bioen på Twitter at han var singel. Men han er vel kanskje typen til å ha sant i bioen selv om han er i et forhold også. Mener han hadde det samme på Facebook men det er litt lenger siden igjen.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (26 minutter siden):

uhorvelig lange og jævlige. Så nå skal jeg klippe dem

Nå hadde jeg ei artig Seinfeld scene i hue, men dessverre fant ingen klipp eller gifs, men husker Jerry og George diskuterte dette med lange tånegler, særlig den på storetåa, som ble nesten omtalt som et potensielt drapsvåpen, grunnet hvor harde og skarpe de kan bli. 

Mange sokker har gjennom løpetur utendørs måtte gå tapt, men har lært at det beste er å klippe dem etter dusjingen, da er de myke og greie å ha med å gjøre, men harde blir de som små missiler der fyker veggimellom dersom en begynner å klippe i vei, og må nesten gå inn med hjelm og fullt visir for å ikke ta skade. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden):

men husker Jerry og George diskuterte

Nå er det ikke umulig at det er flere scener om tånegler i Seinfeld men mener det var Kramer som spurte Jerry hvor ofte han klipte sine, og han svarte hvorfor lurer du på det? Vel jeg kuttet dama til blods i natt med den ene tåneglen min.
Har sett alle 9 sesongene en del ganger....

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Nå er det ikke umulig at det er flere scener om tånegler i Seinfeld men mener det var Kramer som spurte Jerry hvor ofte han klipte sine, og han svarte hvorfor lurer du på det? Vel jeg kuttet dama til blods i natt med den ene tåneglen min.
Har sett alle 9 sesongene en del ganger....

Tror du har helt korrekt der, for var jo noe med tånegl og blod involvert, men er usikker på hvilken episode/sesong den var fra, men ler godt av den beskrivelsen av storetåa som reine mordvåpenet. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Når vi uansett er inne på temaet så burde jeg også klippe mine tånegler nå. Går fort i glemmeboksen det der. 

Felles tåklipping i thread! 
Full harmoni her altså, regner med at HYYYL klipper dem litt oftere enn oss 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...