Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden):

og har løpt gjennom vegger og fjell for å komme seg laaangt bort.

Husker jeg satt på et tog med en eldre finne (som kun snakket finsk) Han var veldig fascinert av den norske naturen som vi dundret gjennom (tror det var det han mente med diverse lyder og håndbevegelser) 
I den situasjonen hjalp det ikke hvor mange serier, filmer eller fotballkamper jeg hadde sett. Kunne ramset opp navnene til noen finske skihoppere men tror ikke det hadde hjulpet nevneverdig ;D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Burlesque (2010)

Aldri hørt om, så kanskje like greit.

Så henne vel sist i Mamma Mia oppfølgeren, og, vel ikke en forferdelig film, men tja, holdt mer enn nok med en gang. Likevel, små artig den lille cameoen til Bjørn og Benny.

The Witches of Eastwick (1987) hadde jeg nesten glemt, når man først er inne på Cher, dessverre ei som ble litt "for mye", synd for George Miller sto for regien, og manglet ikke på talent foran kamera heller, men sett 2-3 ganger og greier bare ikke å komme meg over 5/10 ratingen.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

I den situasjonen hjalp det ikke hvor mange serier, filmer eller fotballkamper jeg hadde sett. Kunne ramset opp navnene til noen finske skihoppere men tror ikke det hadde hjulpet nevneverdig ;D

Hadde ei "lignende" episode i tenårene, som håpløst forelska, og var jo da avstands forelska attpåtil, noe som sjeldent blir noen stor suksess,, spesielt når man endelig får litt alene tid med sin "utkårede". Skjønte tidlig ut at kjemien var alt annet enn ei god "match", og der alt jeg likte og interesserte meg for, var hun åpenbart likegyldig til, men grensa ble nådd når hun hatet Manchester United, heiet på Barcelona og Liverpool, mislikte Arnold Schwarzenegger, og ja, da hjalp det ikke på hvor enn pen og deilig hun enn var. Vi kom ikke lengre enn ei klein rolig dans og så var den kvelden bare å glemme. 

Kunne like gjerne dansa med et romvesen, slik føltes det, for hvem var denne dama? Ikke min drømmejente, det var helt sikkert.

 

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Blir som den natten her om dagen hvor jeg lå våken, Moen. Lyst hele natten ;) 

Du hadde ikke overlevd midnattsol, tenker jeg? Har slekt i N-Norge og det er virkelig noe alle nordmenn må oppleve i livet -skal ta turen i sommer også, det er i hvert fall planen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...